Facebook Messenger se deschide pentru publisheri

La conferinta F8 de saptamana aceasta, Mark Zuckerberg, CEO al Facebook, a introdus un nou instrument pe care dezvoltatorii il pot folosi pentru a se folosi de reach-ul Messenger, pozitionand platforma de mesagerie ca o modalitate pentru business-uri si publisheri de a atinge consumatori pe care altfel nu i-ar fi putut avea, scrie Businessinsider.

Canalul mobil messenger are in prezent peste 900 de milioane de utilizatori, potential trafic pentru publisheri.

Spre deosebire de alte platforme precum Twitter sau chiar Facebook Instant Articles, publisherii nu pot personaliza stirile pe care utilizatorii le primesc. Followerii primesc tot continutul in feed, chiar daca sunt sau nu sunt interesati de subiect. Botii de pe Messenger, pe de alta parte, sustine Zuckerberg, vor distribui stiri luand in considerare preferintele utilizatorilor, personalizat. Subscriberii chatbot-ilor publisherilor de pe Messenger vor primi, deci, continut personalizat in functie de preferintele lor anuntate dar si comportament.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Citește și
Zuckerberg: Companiile de "social media" nu trebuie să fie "arbitrii adevărului"
Setari Cookie-uri