Serviciul de video on demand Netflix a anuntat crestere slaba pe plan international in cele mai recente rezultate financiare, totodata apropiindu-se de penetrare maxima in SUA, scrie presa internationala.

Concurenti precum Amazon, Hulu, HBP si Sling TV continua sa isi imbunatateasca serviciile, in timp ce Amazon a declarat razboi pe fata Netflix prin lansarea unui serviciu similar, disponibil in SUA, Prime Video.

Veniturile companiei s-au situat putin sub 1,96 miliarde de dolari, fata de 1,97 miliarde de dolari cat se asteptau analistii de pe Wall Street. Compania cu sediul in California a adaugat 6,74 milioane de noi abonati in primul trimestru, mai bine decat estimarile de 6,10 milioane. Acest lucru s-a datorat, in mare parte, intrarii pe 130 de noi piete, in luna ianuarie a anului curent.

Estimarile pentru trimestrul doi nu sunt insa atat de roz – Netflix estimeaza ca va adauga 2 milioane de noi abonati pe plan international, comparat cu 2,37 milioane in aceeasi perioada a anului precedent. „Aceasta este sub estimarile analistilor si reflecta o scadere neasteptata, in ciuda extinderii globale”, spune analistul Tony Wible, de la Drexel Hamilton. „Investitorii ar trebui sa se uite atent la companie”, avertizeaza el.

Pe piata principala, SUA, Netflix se astapta sa isi creasca numarul de abonati in trimestrul doi cu doar 500.000, comparat cu 900.000 in aceeasi perioada a anului trecut.

Citeste si:
Aproape jumatate dintre romani au abonamente de streaming video
Aproape jumatate dintre...

Netflix explica estimarile slabe de evolutie pe pietele internationale prin faptul ca aceasta perioada a anului trecut a fost influentata pozitiv de lansarile din Australia si Noua Zeelanda, in timp ce in acest an, cresterea consistenta din intrarea in cele 130 de tari, inclusiv in Romania, a venit in primul trimestru.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
OMV Petrom a batut pasul pe loc in T3. Scaderea petrolului, "vinovata"