Cazinoul abandonat din Constanta vinde televizoare Sony in Marea Britanie, Irlanda si Germania

Compania nipona Sony a filmat in cazinoul abandonat din Constanta cea mai noua reclama care va promova televizoarele Bravia in Europa. Sony a utilizat peste 1.500 kg de sclipici multicolor si 4.000 de baloane pentru reclama, dar si mai multe drone si camere video portabile.

Sloganul reclamei este "More Brilliance. More Beauty”

Pentru coloana sonora, Sony a colaborat cu compozitorul si cantaretul britanic Tom Odell pentru a reinregistra celebrul cantec "True Colours" al lui Cyndi Lauper, potrivit unui comunicat Sony.

Reclama se deschide cu imaginea unui balon alb care patrunde intr-o cladire goala, apoi spectatorii privesc cum cazinoul se umple treptat cu baloane, culminand cu o explozie de culori in momentul in care baloanele se sparg, iar cazinoul e acoperit de sclipici.

Alin Popescu, fotograf roman, a declarat: "Am fost invitat recent de Sony pentru a participa la filmarea acestei reclame, in calitate de fotograf de platou. Am primit invitatia cu entuziasm, datorita istoriei incarcate a locatiei si a conceptului inedit. Averi au fost castigate si pierdute in acest loc, iar povesti de dragoste s-au scris in apropierea cazinoului. Am luat parte la crearea unor cadre cu adevarat spectaculoase, care au readus stralucirea cazinoului din Constanta".

Citeste si:
CES 2020: Sony a prezentat conceptul electric Vision-S
CES 2020: Sony a prezentat...

Campania va fi lansata in Marea Britanie, Irlanda si Germania la inceputul lunii octombrie.

Sursa foto: Companie


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Citește și
CNA a interzis reclama Vel Pitar cu pâinea "fără virus gripal"
Setari Cookie-uri