Cazinoul abandonat din Constanta vinde televizoare Sony in Marea Britanie, Irlanda si Germania

Compania nipona Sony a filmat in cazinoul abandonat din Constanta cea mai noua reclama care va promova televizoarele Bravia in Europa. Sony a utilizat peste 1.500 kg de sclipici multicolor si 4.000 de baloane pentru reclama, dar si mai multe drone si camere video portabile.

Sloganul reclamei este "More Brilliance. More Beauty”

Pentru coloana sonora, Sony a colaborat cu compozitorul si cantaretul britanic Tom Odell pentru a reinregistra celebrul cantec "True Colours" al lui Cyndi Lauper, potrivit unui comunicat Sony.

Reclama se deschide cu imaginea unui balon alb care patrunde intr-o cladire goala, apoi spectatorii privesc cum cazinoul se umple treptat cu baloane, culminand cu o explozie de culori in momentul in care baloanele se sparg, iar cazinoul e acoperit de sclipici.

Alin Popescu, fotograf roman, a declarat: "Am fost invitat recent de Sony pentru a participa la filmarea acestei reclame, in calitate de fotograf de platou. Am primit invitatia cu entuziasm, datorita istoriei incarcate a locatiei si a conceptului inedit. Averi au fost castigate si pierdute in acest loc, iar povesti de dragoste s-au scris in apropierea cazinoului. Am luat parte la crearea unor cadre cu adevarat spectaculoase, care au readus stralucirea cazinoului din Constanta".

Citeste si:
Sony Europe numește un român la conducerea operațiunilor din regiune
Sony Europe numește un român...

Campania va fi lansata in Marea Britanie, Irlanda si Germania la inceputul lunii octombrie.

Sursa foto: Companie

Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri