Pe 15-16 noiembrie are loc, la Bucuresti, a 11-a editie anuala a GPeC, eveniment de e-commerce si online marketing. Potrivit organizatorilor, evenimentul aduce speakeri de renume inernational, precum Talia Wolf, unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel international in Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), fiind fondatoarea Conversioner, agentie printre ai carei clienti se numara prestigioasele The Next Web, PiktoChart si DreamsTime.

Focusul ei si al echipei Conversioner este pe optimizarea website-urilor si al customer journey-ului prin folosirea targetarii emotionale, psihologiei consumatorului si a datelor de comportament in scopul de a genera vanzari mai mari, leaduri si engagement.

Talia este speaker recurent la conferintele de renume international in domeniul marketingului online si al optimizarii conversiilor, precum ConversionXL Live, Conversion Summit, MozCon, ConversionJam, Conversion Conference, Emerce.

Pe 15 noiembrie 2016, Talia Wolf vine pentru prima data in Romania la GPeC Summit, in cadrul caruia va vorbi despre cum sa creezi o experienta de cumparare memorabila clientilor tai folosind target-area emotionala – elementul lipsa in majoritatea strategiilor de optimizare a conversiilor.

Craig Sullivan a fost unul dintre cei mai apreciati speakeri ai editiei de anul trecut a GPeC Summit, drept pentru care organizatorii au decis sa il readuca in Romania.

Citeste si:
Romanii cheltuiesc cel mai mult in online pe sejururi
Romanii cheltuiesc cel mai...

Craig este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel mondial in User Experience, Usability Testing, User Centered Design, Web Analytics, Optimizarea Conversiilor, Online Marketing si Voice of Customer. Craig se pozitioneaza ca fiind cel care ajuta companiile sa isi creasca conversiile si sa imbunatateasca partea de user experience pentru business-urilor lor multi-channel si multi-platforma.

Pe 15 noiembrie, Craig va impartasi cu audienta GPeC greselile pe care el insusi le-a facut si pe care majoritatea companiilor le fac constant atunci cand fac teste A/B pentru optimizarea website-urilor in cazul device-urilor mobile. Keynote-ul de 45 minute semnat de Craig Sullivan este auto-explicativ: „Growth Optimisation and A/B Testing for a Mobile World: Getting it Right”.

Totodata, evenimentul include o zi intreaga cu Bryan Eisenberg, “guru in user experience”, potrivit eConsultancy, cea mai importanta comunitate de marketeri si specialisti in e-commerce la nivel global.

Citeste si:
Nir Eyal, autorul, blogger, expert in tehnologie, vine la GPeC Summit
Nir Eyal, autorul "Hooked:...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Romanii au cumparat de 12 milioane de euro/zi
Setari Cookie-uri