Pe 15-16 noiembrie are loc, la Bucuresti, a 11-a editie anuala a GPeC, eveniment de e-commerce si online marketing. Potrivit organizatorilor, evenimentul aduce speakeri de renume inernational, precum Talia Wolf, unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel international in Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), fiind fondatoarea Conversioner, agentie printre ai carei clienti se numara prestigioasele The Next Web, PiktoChart si DreamsTime.

Focusul ei si al echipei Conversioner este pe optimizarea website-urilor si al customer journey-ului prin folosirea targetarii emotionale, psihologiei consumatorului si a datelor de comportament in scopul de a genera vanzari mai mari, leaduri si engagement.

Talia este speaker recurent la conferintele de renume international in domeniul marketingului online si al optimizarii conversiilor, precum ConversionXL Live, Conversion Summit, MozCon, ConversionJam, Conversion Conference, Emerce.

Pe 15 noiembrie 2016, Talia Wolf vine pentru prima data in Romania la GPeC Summit, in cadrul caruia va vorbi despre cum sa creezi o experienta de cumparare memorabila clientilor tai folosind target-area emotionala – elementul lipsa in majoritatea strategiilor de optimizare a conversiilor.

Craig Sullivan a fost unul dintre cei mai apreciati speakeri ai editiei de anul trecut a GPeC Summit, drept pentru care organizatorii au decis sa il readuca in Romania.

Citeste si:
Numărul cumpărătorilor online a crescut cu 8% în 2020 față de 2019
Numărul cumpărătorilor online...

Craig este, din 2006, unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel mondial in User Experience, Usability Testing, User Centered Design, Web Analytics, Optimizarea Conversiilor, Online Marketing si Voice of Customer. Craig se pozitioneaza ca fiind cel care ajuta companiile sa isi creasca conversiile si sa imbunatateasca partea de user experience pentru business-urilor lor multi-channel si multi-platforma.

Pe 15 noiembrie, Craig va impartasi cu audienta GPeC greselile pe care el insusi le-a facut si pe care majoritatea companiilor le fac constant atunci cand fac teste A/B pentru optimizarea website-urilor in cazul device-urilor mobile. Keynote-ul de 45 minute semnat de Craig Sullivan este auto-explicativ: „Growth Optimisation and A/B Testing for a Mobile World: Getting it Right”.

Totodata, evenimentul include o zi intreaga cu Bryan Eisenberg, “guru in user experience”, potrivit eConsultancy, cea mai importanta comunitate de marketeri si specialisti in e-commerce la nivel global.

Citeste si:
Încep înscrierile la retailArena: A Game of the Future
Încep înscrierile la...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri