Canopy: Bugete cu 70% mai mari pentru Google si Facebook

Anul 2017 a fost excelent atat pentru businessurile online, cat si pentru agentiile cu ajutorul carora campaniile isi ating obiectivele. Canopy, agentie de marketing online specializata in PPC (Pay Per Click), a obtinut o crestere de 50% a businessului in 2017. Astfel, a ajuns la o cifra de afaceri de 300.000 de euro, in contextul in care multe afaceri din Romania au investit in acest an semnificativ mai mult in promovarea pe platformele Facebook si Google.

Anul 2017 a marcat un interes sporit al consumatorilor din Romania fata de mediul online, tendinta care s-a materializat si prin cresterea bugetelor alocate marketingului digital de catre companiile active in Romania.

”Am gestionat bugete de media prin Google si Facebook de aproximativ patru milioane euro, fata de 1,5 milioane euro in 2016. Este important de precizat ca bugetele online ale clientilor existenti au crescut in medie cu 70%, iar noi am reusit sa mentinem si profitabilitatea investitiilor facute”, a explicat Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

Un factor insemnat al acestei cresteri accelerate e reprezentat si de faptul ca romanii isi directioneaza catre mediul online tot mai multe dintre activitatile zilnice, de la rezervarea unor bilete la concerte si filme la cumpararea produselor alimentare.

”Am observat acum o deschidere mai mare fata de e-commerce din partea mai multor categorii de varsta, mai ales pentru ca a crescut si increderea lor in mediul online. Consumatorii comanda online mai des si au inceput sa vada beneficiile acestui mediu. Daca ar fi sa ne raportam la cateva segmente pe care mizez ca evolutie, as mentiona magazinele alimentare care vand online”, a adaugat Cristian Ignat.

Citeste si:
Digital marketing pe timp de pandemie: Cum se împarte bugetul?
Digital marketing pe timp de...

Datorita contextului favorabil si eforturilor sustinute, Canopy a cunoscut, in 2017, o crestere la toate nivelurile. Agentia s-a extins printr-un nou birou la Iasi, a lansat evenimentul Digital Bloom, dedicat pasionatilor de digital marketing, a marit echipa si portofoliul de clienti, iar in octombrie s-a clasat prima in topul celor mai vizibile agentii digitale, conform Zelist.

De asemenea, reprezentantii Canopy au fost invitati la Google Partners Summit in New York si au pregatit mii de tineri in cadrul proiectului Atelierul Digital, dezvoltat de Google Romania si Fundatia Leaders.

In 2018, companiile care vor atrage cele mai multe beneficii din online vor fi cele care se vor adapta tendintelor si obiceiurilor consumatorilor. La nivel de marketing, automatizarea mai multor procese si analiza relevanta a datelor sunt de urmarit si adoptat de fiecare organizatie. Specialistii Canopy estimeaza o crestere semnificativa in acest sens. “Cred ca atentia principala va fi pe intelegerea impactului fiecarui canal de promovare in generarea vanzarilor (data attribution)”, a conchis Cristian Ignat.

Citeste si:
Agentia Omniperform, afaceri in crestere cu 75% in 2018
Omniperform, agentia de...
Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Setari Cookie-uri