Canopy, una dintre cele mai mari agentii romanesti de marketing online cu focus pe Pay Per Click, achizitioneaza agentia Edge de la 2Performant, liderul pietei autohtone de marketing afiliat. Prin aceasta tranzactie, Canopy devine prima agentie Pay Per Click din Romania care integreaza o companie similara, consolidandu-si astfel pozitia de lider.

Achizitia, care va fi finalizata in ultimul trimestru al acestui an, implica preluarea brandului Edge si integrarea portofoliului de clienti al agentiei de performance marketing lansate in 2016. Printre brandurile care vor intra in portofoliul Canopy se numara Provident, FruFru, Arsis si Continental Hotels, care se vor alatura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill si Edenred, aflate deja in ecosistemul de clienti Canopy.

”Prin cresterea investitiilor in publicitatea PPC pe care le gestionam pentru actualii clienti, corelata cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piata, cu un buget de advertising pe platformele Google si Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an. Dupa extinderea cu biroul de la Iasi si dezvoltarea serviciilor cu solutii tip Robotic Process Automation (RPA), este un nou pas prin care Canopy confirma interesul constant de a evolua ca business si de a sustine marketingul online din Romania”, explica Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

“Sunt sigur ca interesul clientilor va fi reprezentat foarte bine in continuare de echipa Canopy. Am luat aceasta decizie ca urmare a unei schimbari in strategia 2Performant – urmeaza o perioada de dezvoltare accelerata a platformei noastre si ne-am hotarat sa ne concentram in intregime pe construirea propriei tehnologii, precum si pe serviciile aferente utilizarii acesteia.” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.com.

In cei doi ani si jumatate de existenta pe piata, Canopy a devenit Google Premier Partner, iar in 2017 s-a numarat – alaturi de Edge, de altfel - printre cele trei ”Agencies of Tomorrow” selectate de Google Romania. Tot anul trecut, agentia s-a extins la Iasi, o oportunitate atat pentru cei care doresc sa se dezvolte profesional in domeniul marketingului online, cat si pentru companiile interesate sa isi creasca business-ul prin promovare online de tip Google Ads, Facebook Ads sau YouTube. In primele opt luni ale lui 2018, cifra de afaceri a agentiei a crescut cu 56% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Premierul Dancila: Facem...
Citeste si: Dancila: Progresam cu autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov

In prezent, compania are 24 de angajati, dintre care sapte in biroul din Iasi.

Din acest an, Canopy si-a dezvoltat serviciile cu solutii tip Robotic Process Automation (RPA), care permit eficientizarea operatiunilor dintr-o companie prin automatizarea proceselor si activitatilor repetitive din varii departamente (Financiar, HR, Customer Care, Marketing, etc.).


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Ivascu, CEO M3 Holding: vom prelua o banca din Romania