Achizitia, care va fi finalizata in ultimul trimestru al acestui an, implica preluarea brandului Edge si integrarea portofoliului de clienti al agentiei de performance marketing lansate in 2016. Printre brandurile care vor intra in portofoliul Canopy se numara Provident, FruFru, Arsis si Continental Hotels, care se vor alatura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill si Edenred, aflate deja in ecosistemul de clienti Canopy.

”Prin cresterea investitiilor in publicitatea PPC pe care le gestionam pentru actualii clienti, corelata cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piata, cu un buget de advertising pe platformele Google si Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an. Dupa extinderea cu biroul de la Iasi si dezvoltarea serviciilor cu solutii tip Robotic Process Automation (RPA), este un nou pas prin care Canopy confirma interesul constant de a evolua ca business si de a sustine marketingul online din Romania”, explica Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont