Facebook a anuntat saptamana aceasta ca va face schimbari majore in modalitatile in care afiseaza postari pe wall-urile utilizatorilor, castigand mult mai multa vizibilitate informatii din partea prietenilor, in detrimentul publisherilor sau continutului afisat de companii.

Practic, Facebook schimba News Feed-ul astfel incat sunt prioritizate postarile de la prieteni, membrii familiei si ale grupurilor, in fata posturilor de la publisheri sau branduri, scrie CNN.com.

Compania va scoate in evidenta postarile care starnesc conversatii si interactiuni intre prieteni, in timp ce pun pe plan secund clipurile, stirile si postarile business-urilor pe care multi le consuma pasiv – fara a comenta sau a shareui.

Adam Mosseri, Facebook VP, descrie aceasta miscare a o “rebalansare” a algoritmilor Facebook.

Desi oficialii companiei, in frunte cu Mark Zuckerberg, CEO, evita sa spuna ce se intampla cu adevarat iesind in fata cu “nevoia oamenilor de a interactiona mai mult si a nu consuma pasiv”, de fapt Facebook obliga din ce in ce mai mult companiile si publisherii sa plateasca pentru ca postarile lor sa fie vizibile.

Citeste si:
Schimbare la Instagram: Aplicatia va cere data nasterii
Schimbare la Instagram:...

Mark Zuckerberg spune ca se asteapta ca modificarea algoritmului de ranking sa duca la scaderea timpului pe care utilizatorii il petrec pe Facebook, dar calitatea timpului petrecut va creste. "Postari active, in fata celor pasive", spune el, prin "pasive" intelegand mesaje din partea brandurilor sau stiri ale publisherilor.

Modificarea se va resimti, treptat, in urmatoarele luni.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Probleme pentru Libra lui Zuckerberg: ce au decis autoritatile UE