Grupul Digi | RCS&RDS a lansat Chill FM 103.8, cea mai relaxanta frecventa din radio-ul romanesc. Chill FM ofera ascultatorilor un playlist alternativ celor existente astazi in FM, e dedicat deconectarii de la ritmul galopant al orasului si va difuza non-stop muzica chill out.

“Intr-o capitala agitata precum Bucurestiul, cateodata avem nevoie si de o pauza, si de ce nu, de o supapa de relaxare, care sa ne incarce cu energie atunci cand simtim ca aglomeratia si stresul ne depasesc, si in trafic si acasa. Chill FM a aparut ca raspuns la aceasta nevoie a bucurestenilor si ce pot eu sa promit este ca, acum ca s-a dovedit stiintific ca meloterapia reincarca sufletul si mintea, cu siguranta Chill FM isi va face excelent treaba. Tot ce trebuie sa faca cei care vor si altceva decat ce se aude standard la radio este sa caute 103.8 pe FM si sa se lase in voia muzicii“, a declarat directorul statiei, Dragos Vulgaris.

Chill FM se adreseaza bucurestenilor tineri si activi, care pretuiesc momentele de relaxare si cauta un spatiu de confort in care grijile, nelinistile si graba sunt atenuate prin simpla comutare a butonului radioului pe 103.8 FM.

Chill FM va emite momentan doar in Bucuresti, dar poate fi ascultat de oriunde din tara si din strainatate pe platforma online www.chillfm.ro. Chill FM este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai detine televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 si 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life si Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music si Hora TV, radio-urile Digi FM, Pro FM si Dance FM.

Sursa foto: By BrAt82/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri