Reteaua de socializare Instagram a anuntat miercuri interdictia pentru asa-numitii "influencers" (utilizatori cu numere mari de admiratori pe retelele de socializare, n.r.) de a promova tigarile electronice, tutunul si armele de foc in continuturile distribuite de aceasta platforma, relateaza EFE.

Aplicatia detinuta de Facebook inchide asftel ultima portita ramasa pentru a promova astfel de produse, desi publicitatea directa era deja interzisa, insa influencerii le puteau promova prin intermediul continuturilor distribuite.

Pe site-ul aplicatiei, responsabilii Instagram au anuntat ca noua interdictie va incepe sa fie implementata "in urmatoarele saptamani".

Latul impotriva tigarilor electronice se strange tot mai mult in Statele Unite, cu interdictii la nivel local si al statelor si cu amenintari lansate de insusi presedintele tarii, Donald Trump, de a interzice comercializarea acestor produse la scara nationala.

In noiembrie, statul California a dat in judecata Juul, cel mai mare producator de tigari electronice din tara, pe motiv ca publicitatea brandului se adreseaza tinerilor si adolescentilor, desi vanzarea acestor produse este interzisa persoanelor cu varste sub 21 de ani.

In denunt, depus in comun de guvernul statului California si de orasul Los Angeles, se arata ca in acea reclama adresata tinerilor "nu se avertizeaza asupra expunerii la produsele chimice si la riscurile de cancer, malformatii ale nou-nascutilor si afectarea sistemului reproductiv".

Potrivit Centrului pentru Prevenirea si Controlul Bolilor (CDC), peste 42 de persoane au murit pana acum in Statele Unite in urma unor afectiuni pulmonare legate de consumul de tigari electronice si au fost diagnosticate 2.000 de cazuri de leziuni pulmonare neletale.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri