Profit in scadere pentru Transelectrica in T1. Veniturile operationale au cazut cu 40%

Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica(TEL) a incheiat primul trimestru al acestui an cu un profit net de 68,2 milioane lei, in scadere cu 3,84% comparativ cu cel din perioada similara din 2017, conform datelor publicate de companie si citate de Agerpres.

Profitul brut a inregistrat in perioada mentionata o scadere de 9,79%, ajungand la 78 milioane lei.

Veniturile totale operationale realizate in trimestrul I 2018 au inregistrat o scadere de 39,1% comparativ cu perioada similara a anului anterior, cifrandu-se la 685 de milioane de lei, iar cheltuielile totale operationale (inclusiv amortizarea) s-au redus cu 41,7%, la 603 milioane lei.

La 31 martie 2018, Transelectrica avea active totale de 4,538 miliarde lei si datorii totale de 1,751 miliarde lei.

Transelectrica administreaza si opereaza sistemul electric de transport si asigura schimburile de electricitate intre tarile Europei Centrale si de Rasarit, ca membru al ENTSO-E (Reteaua Europeana a Operatorilor de Transport si Sistem pentru Energie Electrica).

Citeste si:
Final de an peste așteptări pentru marile companii românești
Final de an peste așteptări...

Compania este responsabila pentru transportul energiei electrice, functionarea sistemului si a pietei, asigurarea sigurantei Sistemului Electroenergetic National (SEN). De asemenea, reprezinta principala legatura dintre cererea si oferta de electricitate, echilibrand permanent productia de energie cu cererea.

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri