Producatorul de vinuri Purcari Wineries (WINE) a obtinut in primele sase luni ale anului un profit net de 17,1 milioane de lei, in crestere cu 7,5% fata de semestrul I al anului 2018.

Comparativ cu primele sase luni ale anului 2018, veniturile Purcari Wineries au crescut cu 25%, pana la 87,8 milioane de lei, iar profitul inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare (EBITDA) a crescut cu 35,5% fata de perioada similara de anul trecut, pana la 30,1 milioane de lei.

Profitul brut in primul semestru al anului 2019 s-a ridicat la 43,22 milioane de lei, cu 20% mai mult decat profitul brut de 36,02 milioane de lei inregistrat in perioada similara din 2018. Cea mai mare pondere in cresterea vanzarilor (+47%) a avut-o brandul polonez Bostavan, potrivit companiei.

Actiunile Purcari scadeau vineri pe bursa cu 3,4%, pana la pretul de 22,5 lei. Avand in vedere aceasta cotatiem producatorul de vinuri este evaluat pe bursa la 450 mil. lei.

Purcari Wineries Plc , care detine brandurile Purcari, Crama Ceptura, Bostavan si Bardar, este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri si brandy din Europa Centrala si de Est. Grupul gestioneaza in jur de 1,400 de hectare de podgorii si opereaza patru platforme de productie in Romania si Moldova. Grupul este lider in segmentul de vinuri premium din Romania, cu o cota de circa 25%, si cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrand in peste 30 de tari.

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Piete de capital »



Citeste si
SelfPay, cifra de afaceri de 42 de milioane de lei in primul semestru