Campaniile politice se mută în online: USR-PLUS, ALDE și Pro România

Alianţa USR-PLUS, ALDE şi Pro România au decis miercuri să îşi mute acţiunile de precampanie în online, ca urmare a măsurilor luate de prevenire a răspândirii coronavirusului, au declarat, pentru AGERPRES, liderii filialelor judeţene ale acestor formaţiuni.

"Şedinţele interne le facem online începând de ieri, când s-a dispus şi închiderea şcolilor. Partea de precampanie şi discuţii cu oamenii o vom muta tot pe online prin toate mijloacele posibile. Am sistat acţiunile de mers din uşă în uşă şi dezbaterile ce au loc cu prezenţa fizică. E de responsabilitatea tuturor sa ne păzim pe noi şi pe cei din jur, iar exemplul trebuie să fie la toate nivelurile şi indiferent de activitate", a precizat, pentru AGERPRES, liderul USR Sibiu, Adrian Echert.

Şi cei de la ALDE Sibiu au hotărât deja ca şedinţele şi precampania să fie doar online.

"Da, şi ALDE Sibiu o să facă precampanie doar pe online, chiar ieri am avut discuţii cu o firmă de marketing online şi urmează ca mâine să semnăm un contract. Urmează să le propun colegilor ca şi şedinţele de Birou Politic Judeţean să le facem online (videoconferinţe) skype sau zoom", a declarat, pentru AGERPRES, preşedintele ALDE Sibiu, Ovidiu Tocaciu.

Liderul filialei judeţene Pro România de la Sibiu, Petru Florea, speră ca infecţia cu coronavirus să nu apară în judeţ şi, ca măsură de prevenţie, a decis ca precampania să se mute în online.

"Suntem pregătiţi şi mutăm totul în online. Chiar dacă nu vrem să creăm neapărat o panică, sperăm că la Sibiu nu este aşa de gravă situaţia, mutăm totul pe online. Pentru noi, sănătatea este primordială", a explicat Petru Florea.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri