Potrivit datelor Imopedia.ro scaderile masive de pret a crescut si numarul cautarilor de astfel de proprietati pe site. Numarul vizitatorilor care au cautat terenuri intravilane in 2011 a fost in crestere cu 28% fata de 2010.
Berceni Sat

Berceni Sat a inregistrat o scadere de 20% in ce priveste pretul mediu al terenurilor din prim plan si de 40%in cazul loturilor din camp, care au atins valoarea de 3 euro/mp, in 2011 fata de 2010.

Popesti-Leordeni

In zona Popesti-Leordeni, scaderile de pret au atins procente de 18% pentru primul plan si de 33% pentru loturile din camp in 2011, continuand o tendinta inceputa in 2010. Astfel, in decembrie 2011, pretul erau, in medie, de 45euro/mp pentru primul plan si 20 euro/mp in camp.

Mogosoaia


In Mogosoaia, valoarea metrului patrat de teren din primul plan a scazut cu 14% in 2011 fata de 2010 si cu 36% in 2010 comparativ cu 2009. Pretul mediu a ajuns astfel de la 110 euro/mp in 2009 la 60 euro/euro in 2011. Si pretul terenurilor din camp a scazut in aceasta perioada, cu 20% fata de 2010, respectiv 67% in 2010 comparativ cu 2009.

Chitila


In Chitila, pretul terenurilor din camp a pierdut 40 de procente la sfarsitul fiecarui an, incepand cu 2009. Daca in decembrie 2009 acestea valorau in medie 45 euro/mp, in decembrie 2011 au ajuns la 15 euro/mp. De asemenea, valoarea metrului patrat pentru terenurile din prim plan a scazut cu 21% fata de 2010, atingand 55 euro.

Voluntari


Asemanatoare este si evolutia preturilor din Voluntari, care au inregistrat o scadere de 33% pentru primul plan si de 18% pentru zona de camp in 2011. Astfel s-a ajuns la o valoare medie de 70 euro/mp pentru loturile cele mai bune si de 20 euro/mp in cazul celor din a doua categorie.

Corbeanca

O scadere medie a preturilor in 2011 fata de 2010 s-a inregistrat in Corbeanca, unde terenurile din primul plan s-au devalorizat cu 10 %, iar cele din camp cu 15%. Desi la sfarsitul anului 2009, un metru patrat de teren din primul plan putea fi achizitionat cu 130 euro, in 2011 acelasi teren a ajuns sa valoreze 95 euro/mp, in medie. In cazul terenurilor din camp, un metru patrat valora 17 euro la finalul lui 2011, cu 28 de euro mai putin decat in aceeasi perioada din 2009.

Otopeni

Tot o scadere semnificativa a preturilor poate fi observata si in cazul terenurilor din orasul Otopeni, unde metrul patrat de teren din primul plan putea fi achizitionat la sfarsitul anului 2011 cu 72 euro, cu 13 euro mai putin decat pretul mediu atins la finalul lui 2010. Fata de decembrie 2009, valoarea metrului patrat din Otopeni este cu 98 euro mai mica.

Cernica


La Cernica, in decembrie 2009 se cumpara metrul patrat cu 150 euro pentru terenul din primul plan si 60 euro pentru cel din camp. Pana la sfarsitul anului 2011 insa, valoarea terenurilor s-a injumatatit, scazand pana la 60 euro/mp si respectiv 18 euro/mp. In 2011 pretul a scazut cu 28% fata de 2010 pentru terenurile extravilane si cu 20% pentru cele intravilane.

Magurele

Terenurile din Magurele au scazut cu 27% (primul plan) si cu 40% (camp), avand preturi cuprinse intre 33 euro/mp pentru prima categorie si 3 euro/mp pentru cea de-a doua.

Pipera

In Pipera, loturile din prim plan au pierdut 17%, dupa ce in 2010 au scazut cu 37% fata de anul precedent. Astfel, valoarea unui metru patrat de teren ajungea, in medie, la sfarsitul anului 2011 la 100 euro pentru terenurile din primul plan si la 50 euro pentru cele din camp.

Sursa foto: freedigitalphotos.net

Retail jobs
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri