Luiza Moraru, CBRE: Retailerii de fashion sunt foarte entuziasmati de interesul romanilor pentru garderoba

Romania, mai ales pe partea fashion, constituie o piata foarte interesanta. Este o piata in care in momentul care daca ai reusit sa aduci un retailer de fashion, acesta devine foarte entuziasmat, deoarece romanii sunt foarte interesati de modul in care arata pe strada si atunci iau garderoba foarte in serios, a declarat Luiza Moraru, MRICS, Director Retail & Asset Services CBRE.

Aflata la cea de-a treia editie, conferinta (RE)Construct 2017 este evenimentul wall-street.ro dedicat pietelor imobiliare si a constructiilor si realizat la aceasta editie in parteneriat cu Sonae Sierra, Imobiliare.ro, Coldwell Banker, CEZ Vanzare si TP-Link.

"Totusi, puterea de cumparare din Romania nu se compara cu cea din exterior, este o tara care a suferit o perioada de timp ca structura; retailerii considerau ECE doar ca franciza si atunci nu aveau un control foarte bun asupra cifrelor si a trendurilor. Ca urmare, foarte multi retaileri nu stiau exact cat de mare este potentialul in aceasta tara. Dar, incet-incet multi retaileri au inceput sa isi controleze direct operatiunile, iar Romania a devenit astazi foarte interesanta", a declarat Luiza Moraru.

De asemenea, spunea ea, "este o piata cu un produs extraordinar de bun. Mall-urile din Romania, comparativ cu mall-urile din strainatate, sunt foarte bune pentru ca sunt, majoritatea, de generatia a 3-a".

In opinia sa, "apetitul pe fashion exista in continuare, insa am inceput sa avem solicitari si din domenii mai putin cunoscute, pentru Home Design. Acesta este unul dintre domeniile din Romania nu foarte bine reprezentate. Exista un numar limitat si foarte nisat de retaileri. Este loc de dezvoltare. Avem astazi un numar consistent de cereri dar trebuie sa vedem cate se vor realiza", a mai spus Luiza Moraru.

Citeste si:
De la showroom la online: strategia afacerii de familie Alina...
De la showroom la online:...

Sursa foto: Ovidiu Udrescu
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri