Centrul comercial Colosseum din nord-vestul Capitalei, a carui extindere a intrat in linie dreapta prin semnarea contractului cu antreprenorul general si demararea lucrarilor, reprezinta cea mai importanta dezvoltare de retail din Bucuresti din ultimii trei ani, perioada in care puterea de cumparare la nivelul orasului a crescut cu circa 20%, potrivit companiei de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield Echinox.

Proiectul va fi extins printr-un corp nou cu o suprafata inchiriabila de aproximativ 20.000 de metri patrati care va fi destinat in primul rand retailerilor de fashion & beauty (45%), leisure & entertainment (30%) si food & beverage (12%), componente care vor intari pozitia Colosseum pe piata de retail a Capitalei, intr-o perioada cu o oferta redusa de spatii noi.

In urma extinderii, proiectul Colosseum va ajunge la o suprafata comerciala de 54.500, fiind a doua cea mai mare schema de retail din sectorul 1 al Bucurestiului si a saptea la nivelul Capitalei, potrivit datelor Cushman & Wakefield Echinox, consultantul strategic pentru inchirierea spatiilor din cadrul Colosseum.

Proiectul vine sa deserveasca o zona a orasului in plina dezvoltare rezidentiala, aproape de noul pol de birouri din zona Casa Presei si cu o oferta redusa de spatii comerciale, tinand cont ca pe o raza de aproximativ sase kilometri in jurul Colosseum nu exista niciun proiect de retail modern. Mai mult, proiectul va avea al doilea cinematograf multiplex din sectorul 1 si al zecelea din Bucuresti.

Citeste si:
Cushman: Livrarile de spatii comerciale vor lua avant pe final de an
Cushman: Livrarile de spatii...

"Densitatea de spatii de retail modern la nivelul Bucurestiului este sub media altor orase din tara, in timp ce puterea de cumparare per capita este semnificativ mai ridicata si a continuat sa creasca sustinut in ultimii ani, pe fondul majorarii salariilor. In acest context, retailerii sunt intr-o permanenta cautare de noi oportunitati, iar extinderea Colosseum intr-o zona a Bucurestiului aflata in plina dezvoltare a venit in intampinarea acestei cereri. Astfel, cu circa 10 luni inaintea livrarii, au fost incheiate acorduri cu toti chiriasii pe suprafete mari, urmand ca in perioada urmatoare sa fie negociate cele cateva unitati de mici dimensiuni ramase de inchiriat", spune Bogdan Marcu, partener, retail agency, Cushman & Wakefield Echinox.

Noii chiriasi, precum operatorul de cinematografe Happy Cinema, reteaua de centre de fitness World Class, peste 20 de magazine de fashion & beauty, precum si 12 restaurante si cafenele, se vor adauga unui mix, care cuprinde nume precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision sau Pepco, printre cei mai performanti si dinamici retaileri de pe piata locala.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
C&W: Dezvoltatorii vor accelera deschiderile de centre comerciale