Noul "basic" in piata de spatii de birouri inseamna cladiri de Clasa A, "verzi", construite cu grija pentru mediul inconjurator, design inovator, spatii de socializare si property technology, la care se adauga necesitatea dezvoltarii de initiative dedicate comunitatii. Dar, in ce masura acest "basic" reuseste sa raspunda nevoilor chiriasilor si ce anume isi doresc ei de la spatiile in care isi petrec o parte atat de mare din zi? Raspunsul la aceasta intrebare vine de la Georgiana Oltenescu, head of marketing and communication in cadrul Globalworth. Ea apreciaza din ce in ce mai mult cladirile de birouri se transforma in spatii culturale, in care folosim tehnologia pentru a facilita interactiunea cu arta si socializarea, schimbul de idei, ceea ce a inspirat si lansarea conceptului Globalworth District.

"Modul in care ne raportam si gandim spatiile de lucru s-a schimbat continuu de-a lungul timpului, tinand pasul cu nevoile noastre tot mai diverse, mai ales intr-o perioada in care linia dintre viata profesionala si cea personala este tot mai subtire. Traim intr-o epoca in care suntem mereu conectati, dar in acelasi timp dezvoltarea noastra ramane o prioritate. Astfel, fara indoiala, pentru o companie trebuie sa existe un echilibru intre a proiecta birourile pentru a creste productivitatea echipei, dar sa fie in acelasi timp orientat si catre a creste calitatea vietii angajatilor sai", a declarat Georgiana Oltenescu (foto).

Astfel, "crearea unui mediu de lucru atractiv, care sa ofere angajatilor toate facilitatile si resursele de care au nevoie este deja o necesitate pentru orice companie. Spatiul de lucru inseamna astazi mult mai mult decat un birou in care angajatii isi pot desfasura activitatea, este unul dintre factorii diferentiatori in procesul de a atrage si retine talente. Vorbim de o piata extrem de dinamica, in care beneficiile oferite chiriasilor sunt imbunatatite si extinse constant, pentru a tine pasul cu nevoile si asteptarile acestora. In acest context, pentru a putea prognoza factorii care pot influenta evolutia pietei este esential sa fii mereu la curent cu cele mai recente inovatii".

Globalworth District

De ce? "Inovatia si noile tehnologii au schimbat si schimba, poate acum mai mult ca niciodata, lumea si viata fiecaruia dintre noi. La fel, mediul de afaceri a trebuit sa tina pasul cu aceasta evolutie si, mai ales, sa sustina tot acest proces. In domeniul in care activam, acest lucru este o prioritate, de la integrarea noilor tehnologii in procesul de dezvoltare a cladirilor la modul in care oamenii interactioneaza cu spatiile noastre. Si astfel a aparut Globalworth District, care defineste comunitatea noastra de peste 100.000 de oameni, majoritatea cu interese si pasiuni comune", spune Georgiana Oltenescu.

Mihai Paduroiu, CBRE: Stocul...
Citeste si: CBRE: Stocul modern de birouri din Capitala a atins borna de 3 MIL. mp

Globalworth District

In luna februarie a acestui an, dezvoltatorul a lansat Globalworth District, un "cartier" art&tech, curatoriat de One Night Gallery. Acesta este dedicat comunitatii angajatilor care lucreaza in cladirile Globaworth, iar prin acest proiect compania si-a porpus sa promoveze generatia noua de artisti romani cu ajutorul tehnologiilor emergente. "An de an, vrem sa avem trei editii, fiecare dedicata unuia dintre cei trei piloni: muzica, arte vizuale si design vestimentar, toate reinterpretate cu ajutorul tehnologiei.

Pe 17 aprilie, in cladirea Tower 1 din Globalworth Campus a avut loc editia dedicata muzicii. Evenimentul a adus in atentia publicului un nou tip de experienta muzicala, cu un concert live Tomma Alistar si doua petreceri tematice cu artistii VRTW - UFe si Rabbit King, completate de instalatii interactive si videomapping de cuscrew si Adistu. Una dintre noutatile acestei editii a fost o instalatie care a tradus biodate din plante in muzica, pentru a experimenta modul in care diferite forme si sunete se schimba in relatie cu fluctuatiile din mediul inconjurator.

Globalworth District

Premiera pentru grupul...
Citeste si: Maserati, primul brand al Fiat Chrysler care va folosi tehnologia BMW

Globalworth: De la an la an, tehnologiile pe care o cladire le incorporeaza se schimba

"Cu fiecare noua dezvoltare descoperim noi si noi inovatii, care avanseaza tot mai rapid acum in comparatie cu anii trecuti. Astfel, de la an la an, tehnologiile pe care o cladire de birouri le incorporeaza se schimba. Insa dincolo de asta, trebuie sa fim tot mai atenti la nevoile oamenilor care lucreaza in aceste cladiri" mai spune Georgiana Oltenescu.

Ea arata ca "Globalworth District face parte din acest shift", care prin noile activitati, "cladirile se transforma in spatii culturale, in care folosim tehnologia pentru a facilita interactiunea cu arta si socializarea, schimbul de idei".

Globalworth District

Ca urmare, "un spatiu de lucru trebuie sa te inspire, sa te faca sa te simti parte a unei comunitati. Acum nu mai conteaza doar ce se intampla in timpul programului, ci si dupa terminarea acestuia, modul in care reusesti sa ii aduci impreuna pe toti cei care petrec timp in cladirile tale si sa facilitezi interactiunea dintre acestia". Mai mult, "facilitarea unui bun echilibru intre viata personala si cea profesionala pentru angajatii este un punct important. Iar tehnologia nu doar creste eficienta, ci poate fi folosita si pentru a imbunatati acest echilibru, dar si pentru a atrage si a pastra cele mai bune talente".

Regus a deschis doua noi...
Citeste si: Regus a deschis doua noi spatii de coworking in luna mai

Globalworth District

In plus, "prin lansarea Globalworth District ne propunem sa mergem chiar mai departe de atat si sa oferim comunitatii acces la evenimente de arta si tehnologie gandite pentru a-i aduce impreuna pe cei din cladirile noastre la finalul programului de lucru. Designul si functionalitatile spatiilor de lucru trebuie si ele sa tina cont de aceasta relatia simbiotica dintre dezvoltarea personala si viata profesionala", conchide Georgiana Oltenescu.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Colliers: Investitorii vor prefera "activele trofeu" in urmatorii ani