Consiliul Concurentei a autorizat tranzactia prin care Dedeman si Element Invest Partners au preluat in comun companiile Element Distribution Center si Element Distribution Center Faza Doi. Tranzactia consta in asocierea dintre Dedeman si Element Invest Partners in vederea dezvoltarii unui proiect imobiliar, denumit ELI Park 1 si compus din trei depozite logistice destinate inchirierii.

Dedeman are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul al articolelor de fierarie, al articolelor din sticla si a celor pentru vopsit, in magazine specializate. Element Invest Partners desfasoara activitati de consultanta pentru afaceri si management si detine Element Distribution Center si Element Distribution Center Faza Doi, ambele avand ca obiect de activitate dezvoltarea (promovarea) imobiliara.

In urma analizei, autoritatea de concurenta a emis o decizie de neobiectiune, constatand faptul ca operatiunea analizata nu pune problema unei afectari semnificative a concurentei, in special prin crearea sau consolidarea unei pozitii dominante pe pietele relevante sau pe segmente ale acestora. Decizia va fi publicata pe site-ul autoritatii nationale de concurenta, dupa eliminarea informatiilor cu caracter confidential.

La inceputul lunii iunie, Dedeman si Element Industrial anuntau semnarea un parteneriat prin care vor dezvolta impreuna proiectul ELI Park 1, situat in zona Chitila-Buftea ce s-ar prefigura drept noul pol logistic de proximitate al Capitalei.

ELI Park 1 este un parc logistic cu o suprafata inchiriabila de 50.000 mp. Lucrarile de constructie la prima faza ce insumeaza 20.000 mp sunt in grafic, urmâand sa fie livrate in vara acestui an, când vor incepe lucrarile si la faza a doua. Primul chirias al proiectului este Paste Baneasa, care a inchiriat o suprafata de 5.000 mp.

Citeste si:
Majorarea preturilor la carburanti, afisata simultan la benzinarii
Consiliul Concurentei:...

Proiectul logistic este deservit de câteva linii de transport in comun si este localizat la o distanta de 4 km de centura Bucuresti, cu acces direct la un drum national cu patru benzi, DN 7. Principalele avantaje sunt accesul facil catre nordul Bucurestiului si amplasarea intr-o zona cu excedent de forta de munca (Chitila/Buftea).

Noul proiect este dezvoltat la standard international de clasa A, beneficiind de specificatii tehnice precum: o usa de incarcare/descarcare la fiecare 800 mp de hala, spatii generoase de manevra pentru camioane (35 m truck court) si locuri numeroase de parcare.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
Auchan preia oficial magazinele Petrom