Everseen a fost infiintata in 2008 de Alan O'Herlihy, originar din Irlanda, iar tehnologia dezvoltata de companie, bazata pe inteligenta artificiala, este utilizata de cinci din primii zece cei mai prolifici retaileri la nivel mondial. Compania are sediul principal in Cork, iar centrul de dezvoltare din Timisoara este singurul deschis in Romania si primul din aceasta regiune a Europei.

Cand intri pentru prima oara in biroul Everseen, observi imediat atmosfera complet diferita din aceasta companie fata de standardul corporativ obisnuit. Ambianta techno de pe fundal si designul interior atractiv, cu lucrari de arta la comanda, reflecta mentalitatea transformatoare de la Everseen. O imagine iluminata puternic cu Luna reprezinta tipul de gandire pentru care nimic nu este imposibil si care a cimentat bine compania in cadrul industriei de retail.

"Sa vezi ceea ce nu se vede si sa fii mereu in schimbare este mantra care a indrumat pasii companiei: oglinzile infinite de mari dimensiuni si reflexiile luminoase colorate reprezinta o metafora a pasiunii Everseen pentru stabilirea de noi frontiere pentru tehnologiile software. De la bun inceput am optat pentru un birou de tip deschis (open space), cu doar cateva birouri inchise, pentru departamentele Financiar si Resurse Umane", arata reprezentantii companiei.

EverseenEverseen are peste 200 de angajati, mai mult de jumatate dintre acestia lucrand in biroul din Iulius Town Timisoara, in timp ce restul sunt prezenti in centrele similare din Belgrad si New York. Everseen isi are sediul in cladirea United Business Center 1 (UBC 1) din ansamblul mixt Iulius Town, kilometrul 0 al Timisoarei. Sediul ocupa o suprafata de 1.250 mp, ceea ce reprezinta un intreg etaj, cu trei supante (platforme de nivel intermediar).

"Este modalitatea prin care am optimizat spatiul, reusind sa oferim confortul necesar pentru dezvoltarea de tehnologie. Este locul in care cei peste 110 angajati isi petrec o mare parte din timp, de aceea, atmosfera si facilitatile de care dispun au contat foarte mult", arata reprezentantii companiei.

Citeste si:
JYSK inaugureaza doua magazine noi in Romania
JYSK inaugureaza doua...

Everseen

"Un cadru relaxant si o amenajare a sediului atat din punct de vedere practic, cat si estetic, sunt doi factori care pot influenta procesul creativ, dar si inovatia. De aceea, in organizarea spatiului a fost nevoie de viziunea si recomandarile unui arhitect, care a colaborat indeaproape cu directorul executiv si un asociat senior, pe partea de cercetare", mai spun acestia.

De asemenea, "implicarea angajatilor si dorinta de a crea un mediu care sa inspire si sa ofere un sentiment de familiaritate au fost doua aspecte importante. Angajatii au avut posibilitatea de a-si personaliza propriul spatiu de lucru si, astfel, pe pereti se pot observa picturi cu personaje indragite din lumea filmelor animate, precum Family Guy, The Simpsons, Dragon Ball Z sau Venom".

Everseen

Citeste si:
O femeie din Deva, suspectata de coronavirus, a fost internata la...
O femeie din Deva, suspectata...

Mai mult, Everseen a conceput si o camera de recreere, care poate fi folosita oricand de catre angajati, pentru acele momente in care au nevoie de o pauza sau un grup de lucru necesita un spatiu relaxat pentru a discuta. "Nu doar comunicarea este incurajata, ci chiar si jocurile video si boxul la birou, atunci cand esti in cautarea inspiratiei sau simti nevoia sa te deconectezi de la proiectele in lucru", potrivit reprezentantilor companiei.

Echipa din Timisoara are 110 angajati, insa compania este intr-o continua dezvoltare. Ne dorim sa crestem echipa prin atragerea unor candidati pasionati, talente cu care impartim aceleasi valori si cu care sa crestem impreuna. Mai mult, consideram ca inginerii locali sunt printre cei mai buni din lume si avem planuri de a ne extinde in noi industrii globale, alaturi de ei.

De asemenea, o alta facilitate este ca sunt incurajati sa vina la birou cu bicicleta, pentru ca au spatii securizate pentru parcarea bicicletelor si dusuri special amenajate. "Prin parteneriatul nostru cu Iulius Town, un proiect mixed - use, angajatii beneficiaza de multe facilitati, de la cafenele si restaurante, pana la sala de fitness si magazine", spun reprezentantii companiei.

Totodata, "avem o zona de servire a mesei in spatiul nostru, unde iau pranzul majoritatea angajatilor. Uneori, angajatii exploreaza imprejurimile si iau masa in afara biroului, pentru ca sunt o multitudine de restaurante, bistro-uri, cafenele si chiar food court in imediata proximitate a cladirii".

Citeste si:
Un tanar care a ingrijit bolnavi de coronavirus, internat in Timisoara
Un tanar care a ingrijit...

Everseen

Acestia adauga ca "parcarea nu reprezinta o problema in zona, fiind suficiente locuri de parcare, inclusiv supraetajate". De asemenea, "sediul companiei dispune de un spatiu generos, ceea ce ne-a permis sa amenajam 4 sali de conferinta, un mare plus pentru defasurarea activitatii, care incurajeaza atat interactiunea face to face, cat si cea remote. Ocazional, sala de relaxare este folosita tot pentru sedinte, mai destinse si mai creative".

Iulius Town, dezvoltat de companiile Iulius si Atterbury Europe, este una dintre cele mai mari investitii din vestul tarii, in valoare totala de 442 milioane de euro. Pe segmentul office, Iulius Town are, in prezent, trei cladiri business in operare si una in dezvoltare, UBC 0. Aceasta va fi cea mai inalta cladire din Romania, cu 27 de etaje si 155 m inaltime. Cladirea de spatii de birouri UBC1 clasa A are o suprafata totala de 13.000 mp.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Citește și
Alertă de coronavirus pe aeroportul din Timișoara
Setari Cookie-uri