Ceetrus: Toți retailerii din rețeaua noastră sunt nerăbdători să deschidă

Ceetrus se așteaptă ca traficul de vizitatori în centrele sale comerciale să înregistreze valori cu până la 20% mai reduse comparativ cu perioada de dinainte de pandemie, însă analize predictive realizate la nivel local de către dezvoltatorul de spații de retail estimează că va exista o revenire progresivă la valorile de anul trecut până spre finalul anului.

"În toată această perioadă, centrele noastre comerciale au rămas deschise pentru a oferi clienților acces în siguranță la servicii esențiale. Ne bucurăm că de luni, 15 iunie, ne vom reîntâlni în centre și cu ceilalți parteneri comerciali. Toți retailerii din rețeaua noastră sunt nerăbdători să deschidă și vor reporni activitatea de luni, cu câteva mici excepții pe care le vom putea evalua în următoarele săptămâni. A fost o perioadă dificilă, dar suntem bucuroși că împreună, prin colaborare și solidaritate am găsit cele mai bune soluții pentru repornirea activității într-o manieră sustenabilă", a declarat Raluca Crișan, operations leader Ceetrus Romania pentru wall-street.ro.

Potrivit informațiilor furnizate, principalele masuri pentru limitarea raspandirii Covid-19 luate de Ceetrus sunt urmatoarele:

  • panouri informative pentru a încuraja vizitatorii să respecte normele de protecție în vigoare (purtarea măștii, distanțare socială, oferirea priorității la casele de marcat seniorilor);
  • centrele comerciale au fost dotate cu echipamente profesionale de măsurare a temperaturii corporale, care asigură că triajul epidemiologic se face corect și rapid;
  • in plus față de operațiunile zilnice, sunt efectuate acțiuni de dezinfecție prin nebulizare;
  • a fost suplimentat numărul dispenserelor cu gel / lichid dezinfectant;
  • la începutul săptămânii viitoare, Ceetrus va oferi măști de protecție angajaților celor 1000 de parteneri din cele 23 de centre comerciale;
  • in anumite locații, cu un parcus client mai amplu, au fost organizate fluxuri speciale pentru circulația clienților;
  • a existat un contact permanent cu partenerii comerciali, pentru a le oferi consultanță în pregătirea redeschiderii și răspunsuri rapide la întrebări;
  • in mediul online, Ceetrus a comunicat clienților informații utile despre deschidere, încurajând un comportament responsabil la cumpărături.

În ceea ce privește traficul, luând în calcul experiența colegilor din alte țări în care centrele comerciale s-au deschis deja, preconizăm că vom înregistra valori cu 20% mai mici față de anul precedent. Totuși, analize predictive realizate la nivel local ne arată că vom avea o revenire progresivă la valorile de anul trecut până spre finalul anului. Suntem încrezători în capacitatea echipelor și a partenerilor noștri de a se adapta constant pentru a răspunde nevoilor clienților în spiritul with.for.citizens. care ne caracterizează la Ceetrus.

Raluca Crișan, Operations Leader Ceetrus Romania

Citeste si:
FOTO: Cum se va tranforma un oraș important din România în...
FOTO: Cum se va tranforma un...

Despre autor
Marius Alexandru Stanciu
Absolvent al Facultatii de Economie din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si al unui program de Master, cu specializarea Economie Europeana, sustinut in aceeasi institutie, Marius Alexandru Stanciu dispune de o experienta jurnalistica de peste 12 ani, dobandita in cadrul redactiei Wall-Street.ro si acopera din punct de vedere editorial evenimente si interviuri din piata imobiliara, piata asigurarilor si pensii private.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri