Stables, un nou concept de serviced office, un spațiu de co-working premium s-a deschis în inima orașului Cluj-Napoca, chiar în incinta fostelor Grajduri Imperiale.

Grajdurile Imperiului Austro-Ungar, care au găzduit în trecut și o fabrică românească de textile și care au o vechime de aproximativ 200 de ani, au fost readuse la viață și transformate într-un spațiu modern de birouri, destinat antreprenorilor și companiilor care caută nu doar un spațiu de birouri, dar și o comunitate și un mix de servicii competitiv.

Cu o suprafață de aproximativ 1.000 mp, clădirea Stables dispune de parter și etaj, oferind un spațiu generos de networking format din bucătarie, lounge și access la o grădină interioară, un centru de conferință, zone de hot-desking, birouri dedicate și birouri private.

Preponderent spațiul a fost gândit pentru birouri private, acestea permițând o configurație flexibilă până la un număr maxim de 20 de persoane, dar și birouri de câte două până la șapte persoane. O altă componentă majoră situată la parter este zona dedicată socializării și organizării de evenimente, care încorporează un centru de conferință ce poate găzdui până la 50 de persoane. Stables oferă și 40 de locuri de hot-desking, săli de ședință de 4 sau 8 persoane, cabine telefonice, dar și servicii ce descriu un spațiu de lucru complet: pază, parcare subterană, control acces atât pentru intrarea în spațiu, cât și pentru birourile închise, recepție și serviciul de protocol, birotică, imprimantă și scanner, o bucătărie modernă, apă și cafea și, cel mai important, accesul la un mix de comunitate.

Stables face parte din proiectul de anvergură Record Park al dezvoltatorului imobiliar Speedwell și care, împreună cu The Office, formează cel mai mare hub de business din Cluj-Napoca. Situat pe Onisifor Ghibu 20 A, proiectul este unul mixt cu spații rezidențiale, cât și funcții de retail și spații de birouri (pe lângă spațiul de co-working cuprinde: un resturant, o piscină deschisă cu acoperiș retractabil în cadrul unui club sportiv, o grădiniță, o cafenea și un cabinet stomatologic, dar și un supermarket al unui cunoscut brand românesc). Proiectul a obținut certificarea BREEAM, principala metodă internațională de evaluare a sustenabilității pentru proiecte de masterplanning, infrastructură și clădiri.

Din dorința de a păstra un echilibru perfect între istorie și prezent, proiectul a reprezentat o adevărată provocare pentru echipa COS (Corporate Office Solutions), care s-a ocupat de amenajarea spațiului, fiind și printre primele companii care au ales Stables pentru relocarea showroom-ul lor din Cluj-Napoca. COS este parte a Grupului Office Solutions și consultant în domeniul amenajării spațiilor de birouri din 1998, având peste 2.000 de clienți și peste 15.000 de proiecte finalizate în România.

„Cluj-Napoca este un oraș al inovației cu o dinamică de creștere remarcabilă în ultimii ani. Proiectul Stables vine în completarea ariei noastre de business și este o investiție menită să sprijine mediul local de afaceri. Totodată am mutat showroom-ul COS din Cluj-Napoca în incinta Stables. A fost o decizie strategică care ne va ajuta să înțelegem și mai bine nevoile și așteptările diferite pe care oamenii le au de la spațiul în care lucrează. Plecând de la aceste observații din interior vom proiecta planuri de amenajare cu un grad mai înalt de personalizare pentru clienții noștri”, declară Christophe Weller, co-fondator Stables și CEO al Corporate Office Solutions (COS).

„Ne-am pus amprenta asupra clădirii și am conservat elemente cheie cum sunt stâlpii de fontă, învelișul de căramidă sau bârnele din lemn. Denumirea Stables accentuează tocmai îmbinarea dintre clădirea istorică și noul spațiu amenajat în stil art-deco, adaptat pentru nevoile omului contemporan, având un stil funcțional și tehnologizat. Hub-ul, dat în folosință în luna septembrie, a fost proiectat pentru necesitățile unor echipe medii și mari, oferă facilități premium și are în prezent un grad de ocupare de aproximativ 35%”, declară Marius Mârza, Managing Partner Stables.

Noul spațiu de co-working a luat naștere printr-o investiție comună Stables și COS care s-a ridicat la suma de 750.000 de euro iar în implementarea spațiului s-au aplicat principiile noului sistem de certificare WELL sau Fitwel, care analizeaza clădirile din perspectiva de „well being”, starea de bine a ocupanților.

Arhitecta spațiului, Laura Dragomir, a explicat cum au fost integrate elementele de inspirație art-deco, majoritatea gândite și executate special pentru noile spații de birouri, pentru a completa amprenta tradițională a clădirii: „Am folosit forme geometrice, stilizate și îmbinate repetitiv, printuri vegetale și simboluri abstracte, piese de mobilier cu forme rotunjite, combinații de culori pastelate și texturi elegante”.

„A companion, not just a company” este sloganul care defineste startul Stables, un partener ce dorește să fie un companion pentru acele companii care, în drumul lor spre dezvoltare, au nevoie de un mediu și un spatiu unde să atingă succesul.

AICI este diponibilă o galerie foto a spațiului de coworking Stables din Cluj-Napoca.

DESPRE Stables (Stables Offices)

Desprinsă dintr-o companie de mare succes, Stables și-a început propriul drum la Cluj-Napoca și are energia și resursele necesare pentru a se dedica în totalitate nevoilor clienților săi. În spatele noului spațiu de co-working stau zeci de ani de experiență în domeniul design-ului interior de birouri, în care s-a acumulat o vastă experiență în livrarea de proiecte complexe și integre, în parteneriate stabile cu clienți majori. Deviza Stables: „A companion, not just a company”. Detalii pe www.stablesoffice.com.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri