Coronavirus: Gabriela Firea a închis biroul de relații cu publicul

Gabriela Firea a anunțat, miercuri, că a a suspendat activitatea biroului de Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Generale până în 22 martie, din cauză că o angajată a biroului a fost depistată pozitiv cu coronavirus.

”Ieri am decis suspendarea Relatiilor cu Publicul de la Primaria Capitalei pana pe 22 martie, tocmai pentru ca o colega din Primarie este infectata cu COVID-19. Acum 2 zile am solicitat inchiderea scolilor si gradinitelor pana dupa Paste, teatrele Primariei Capitalei si-au intrerupt activitatea, la fel ca manifestarile culturale cu un numar mare de oameni”, a transmis primarul capitalei printr-un mesaj publicat pe Facebook.

Tototdată, toți cei 70 de angajaţi ai Biroului de Evidenţă a Populaţiei au intrat în izolare la domiciliu, după ce o colegă a informat în cursul dimineţii că a fost în excursie în Israel cu un bărbat, confirmat ulterior cu coronavirus.

„Am închis Biroul de Evidenţă a Populaţiei începând din această dimineaţă, pentru că o colegă de la acest birou a anunţat abia azi dimineaţă faptul că s-a aflat în excursie în Israel cu pacientul de 60 de ani, fost ofiţer, angajat la DSP Sector 4. Şi pentru că a informat doar astăzi conducerea, am luat măsurile care s-au dispus la nivel naţional, şi anume: toate cele 70 de persoane angajate la Biroul de Evidenţă a Populaţiei au intrat de azi dimineaţă în izolare la domiciliu. Li se vor face testele necesare şi procedăm deja la dezinfecţia tuturor birourilor, holurilor, toaletelor, intrărilor din zona de Evidenţă a Populaţiei”, a precizat primarul, în debutul şedinţei Consiliului General al Capitalei.

Ea a menţionat că directorul Biroului va lucra de acasă, pentru acoperirea urgenţelor, având la dispoziţie aparatura necesară.

Citeste si:
Firea se laudă cu reabilitarea Podului Străulești, după un an de...
Gabriela Firea se laudă cu...
Citeste si:
Coronavirus - cum se transmite, simptome, tratament
Coronavirus - cum se...

„Pentru urgenţele pe care le vor avea cetăţenii, pentru că vor fi şi astfel de situaţii, am luat legătura cu directorul de la Biroul de Evidenţă a Populaţiei. Va lucra de acasă, va avea computer, aparat foto, ştampilă, registre, documente, tot ceea ce este necesar, pentru a elibera documentele care sunt urgenţe. Deci nu se închide activitatea, dar se lucrează de la domiciliu, pentru protecţia atât a cetăţenilor, cât şi a angajaţilor de la biroul de Evidenţă a Populaţiei”, a spus ea, citată de Agerpres.ro.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Sănătate »



Setari Cookie-uri