Antibiotice Iaşi implementează toate măsurile posibile pentru siguranţa angajaţilor şi continuitatea livrărilor de medicamente şi, începând de luni, a întrerupt activităţile indirect productive şi le-a limitat pe cele de producţie şi service, conform unui raport remis Bursei de Valori Bucureşti.

Managementul companiei a activat încă de la mijlocul lunii februarie celula de criză, în contextul extinderii pandemiei de coronavirus (COVID-19), şi aceasta a întocmit, pe baza a trei scenarii, planuri graduale de măsuri privind siguranţa angajaţilor săi, dar şi de reducere a riscurilor de discontinuitate a operaţiunilor de livrare medicamente către distribuitorii şi spitalele din România.

La realizarea celor trei scenarii s-a luat în considerare evoluţia şi impactul pandemiei, respectând toate recomandările şi deciziile adoptate de autorităţile locale şi naţionale.

"Începând din 23 martie, pentru a spori măsurile de limitare a expunerii şi de prevenire a contaminării cu COVID-19 a angajaţilor săi, compania Antibiotice aplică scenariul 2, care presupune întreruperea completă a activităţilor indirect productive şi limitarea la un nivel maxim posibil a celor de producţie şi service, menţinându-se doar activităţile strict necesare pentru onorarea comenzilor primite din partea sistemului de sănătate din România şi pentru livrările internaţionale de medicamente", se menţionează în raport.

Astfel, compania Antibiotice a adăugat la măsurile deja implementate specifice primului scenariu altele suplimentare, mai restrictive, astfel că, în momentul de faţă, planul cuprinde: organizarea lucrului de acasă pentru aproximativ 60% din personalul indirect productiv; controale medicale zilnice la intrarea în unitate efectuate de cadrele medicale proprii pentru angajaţii din producţie, service, utilităţi, pază etc.; folosirea măştilor de protecţie şi a mănuşilor de către toţi angajaţii, atât în autobuzele proprii, cât şi în spaţiile de lucru închise de pe platformă, instalarea de dozatoare cu dezinfectant şi de covoraşe din cauciuc cu dezinfectanţi la fiecare loc de muncă şi la toate intrările principale, iar personalul de pază supraveghează şi asigură folosirea obligatorie a acestora; dezinfecţii zilnice ale spaţiilor comune (holuri, vestiare, toalete) şi ale punctelor de contact (uşi, clanţe, robineţi, balustrade etc.); dezinfectarea autobuzelor utilizate pentru transportul angajaţilor zilnic şi a suprafeţelor de contact după fiecare cursă); minimizarea contactului dintre angajaţii care vin la serviciu şi încurajarea utilizării mediului virtual de lucru (telefon, email, videoconferinţe), astfel încât să se păstreze distanţa socială recomandată (doi metri); anularea deplasărilor în interes de serviciu, atât în ţară, cât şi în străinătate.

De asemenea, măsurile mai vizează limitarea la maxim a accesului în firmă pentru persoanele care nu au calitatea de salariat, accesul fiind permis după verificarea stării de sănătate de către personalul medical propriu şi după completarea unei declaraţii pe proprie răspundere referitoare la contactarea unor persoane sau vizitarea unor teritorii afectate de coronavirus; monitorizarea cu rigurozitate a transporturilor de marfă venite din ţară şi din afara ţării, fiind permis accesul doar după dezinfecţia mijlocului auto şi după verificarea şoferilor conform procedurilor stabilite; reducerea la strictul necesar a circulaţiei pe platformă; anularea evenimentelor interne şi externe şi păstrarea permanentă şi adaptarea în funcţie de situaţie a legăturilor de business cu partenerii de afaceri, furnizorii şi clienţii companiei.

Potrivit reprezentanţilor companiei, scenariul 3 se va aplica atunci când măsurile adoptate la nivel naţional şi local se vor reflecta direct în activitatea companiei, iar în acel moment se vor suspenda, în condiţii de siguranţă, toate operaţiunile societăţii, menţinându-se doar acele activităţi necesare pentru asigurarea pazei şi securităţii platformei, cât şi livrările de medicamente.

"Managementul companiei Antibiotice va continua să adopte şi alte măsuri pentru protejarea şi siguranţa angajaţilor săi precum şi pentru continuitatea livrărilor de medicamente, în funcţie de indicaţiile transmise de autorităţi şi de evoluţia pandemiei cu coronavirus (COVID-19)", se precizează în raportul transmis BVB.

Sursa foto: Shutterstock / Photography JB

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri