Biofarm se alătură luptei de combatere a noului Coronavirus în România printr-o donație de 1 milion de lei. Aceste fonduri vor contribui la sprijinirea echipelor medicale din prima linie cu echipamente de protecție și aparatură medicală.

„Binele de a trăi mai bine, sloganul care ne definește și este în armonie cu valorile noastre, ne conduce și în acest demers. Am ales să donăm 1 milion de lei pentru ca cei din linia întâi să poată lupta împotriva noului Coronavirus, să poată achiziționa echipamentele necesare pentru a se putea proteja pe sine, pe pacienții aflați acum în spitale și pe viitorii pacienți”, spune Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Compania farmaceutică se alătură celorlalte inițiative care demonstrează că, în fața unui astfel de dușman neconvențional, oamenii pot da dovadă de solidaritate. Acest gest vine în completarea unei serii de acțiuni Biofarm care au pornit mereu din dorința de a face bine. Cea mai recentă astfel de inițiativă a fost donația de 200.000 lei către Asociația Zi de Bine în campania #scutpentruspitale. Această sumă a mers către mai multe spitale din țară pentru achiziția de echipamente și aparatură medicală.

Prin aceste donații ne dorim să susținem activitățile de îngrijire a oamenilor și să ajutăm la combaterea noului Coronavirus în special printre cadrele medicale. Din poziția de jucător cheie pe piața farmaceutică și companie care, de aproape 100 de ani, are ca scop central dorința de a face bine, Biofarm se angajează nu doar să păstreze ritmul la capacitatea de dinainte de criză, ci și să ajute concret sistemul medical găsind soluții pentru „durerile” oamenilor. În acest caz, oferind sprijin în lupta spitalelor cu Covid 19.

„Nu putem trece peste această încercare a sistemului medical decât cu solidaritate și responsabilitate. Suntem solidari cu colegii noștri din spitale care luptă în linia întâi și îi susținem cu echipamentele necesare. Totodată, facem apel la clienții noștri să fie responsabili și să respecte măsurile de restricții impuse de autorități în această perioadă. Suntem aproape de ei cu tot ce au nevoie. Noi lucrăm la capacitatea de dinainte de criză pentru ca aceștia să își poată urma în continuare tratamentele ca și până acum”, Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Citeste si:
Biofarm are un nou Marketing Manager
Ioana Goranescu, fost deputy...

Produsele Biofarm au fost create pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor consumatorilor noștri, fiind o promisiune a calității, profesionalismului, eficienței și accesibilității. Aceste valori care definesc activitatea companiei nu doar că rămân în picioare în această perioadă, dar sunt fundamentul activităților pe care le desfășurăm în condiții speciale din cauza pandemiei.

Considerăm că în această perioadă dificilă fiecare dintre noi, prin dovezi concrete de solidaritate, disciplină și respect față cei din jur, poate ajuta la diminuarea efectelor crizei sanitare.

Cu aproape 100 de ani de viață, compania farmaceutică Biofarm are peste 200 de produse în portofoliu și acoperă peste 60 de arii terapeutice. Pe 9 dintre acestea este lider de piață. Printre cele mai cunoscute branduri Biofarm se numără Triferment, Anghirol, Colebil, Cavit, Bixtonim și Carmol.

Citeste si:
Managerii din industria farma se asteapta la o crestere a productiei
Managerii din industria...
Sursa foto: Image by Arek Socha from Pixabay

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri