Producătorul de medicamente Biofarm a înregistrat un profit net de 69,9 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, se arată rezultatele publicate pe Bursa de Valori București.

Cifra de afaceri a crescut cu 10%, ajungând la 229 milioane de lei, comparativ cu 209 milioane de lei în 2022. EBITDA a atins în perioada menţionată 81,6 milioane lei.

"Rezultatele obţinute în primele nouă luni ale anului 2023 confirmă strategia noastră de dezvoltare pe termen lung. Chiar dacă la nivelul întregii pieţe CHC (Consumer Healthcare n.r.) se înregistrează o diminuare a consumului, Biofarm reuşeşte să înregistreze creştere de consum şi astfel ne consolidăm poziţia în CHC, prin protejarea brandurilor de top din portofoliu şi prin menţinerea investiţiilor la un nivel competitiv în categoriile CHC cu potenţial de business ridicat. Ne vom concentra în continuare pe dezvoltarea de noi soluţii pentru sănătatea pacienţilor, pentru a răspunde nevoilor acestora şi pentru a onora misiunea companiei, aceea de a face bine celor din jurul nostru prin perfecţionare continuă", a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

În primele nouă luni ale anului 2023, Biofarm a ocupat locul 2 pe segmentul CHC, în ceea ce priveşte numărul de unităţi vândute. În valoare, compania şi-a consolidat vânzările către consumatorul final, înregistrând o creştere de peste 15% faţă de primele nouă luni ale anului 2022, raportat la preţul de achiziţie în farmacii.

Potrivit sursei citate, ariile terapeutice cu cea mai mare creştere absolută în valoare în primele nouă luni ale anului, în care Biofarm este activ, au fost răceală & gripă, durere, suplimente pe bază de magneziu, digestie şi decongestionante nazale. Brandurile Biofarm asociate acestor arii terapeutice au înregistrat creşteri de cotă de piaţa valorică.

"Dezvoltarea continuă a unor produse noi, adaptate constant nevoilor consumatorilor în continuă diversificare, reprezintă unul dintre pilonii de creştere ai companiei Biofarm. Compania este, de asemenea, lider de piaţă volumic în categoriile de referinţă a 8 dintre brandurile sale: Bixtonim, Colebil, Triferment, Sennalax, Extravalerianic, Carmol soluţie, Carbocit şi Nervocalmin.", se menţionează în comunicat.

Biofarm a investit peste 44 de milioane de euro, până în prezent, într-una dintre cele mai moderne fabrici de medicamente din România, care se întinde pe o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi şi are patru fluxuri de producţie, specializate în comprimate, comprimate filmate, drajeuri, capsule moi, soluţii şi siropuri.

Biofarm este unul dintre primii producători români de medicamente şi suplimente alimentare, cu o tradiţie de peste 100 de ani. În prezent, Biofarm este unul dintre primii 10 producători existenţi pe piaţa farmaceutică din Romania şi are un portofoliu de produse care acoperă 65 de arii terapeutice.

Sursa foto: Biofarm

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri