O companie farmaceutică lansează cinci medicamente în următorii doi ani

Merck, una dintre cele mai vechi companii farmaceutice din lume, plănuiește lansarea a cinci medicamente inovatoare în România în perioada 2021-2023.

Primul dintre ele a fost deja lansat, este un hormon de creștere. Dispozitivul de administrare este digital, înlocuiește seringa și monitorizează administrările.

Două lansări vor fi în oncologie, pentru cancer de vezică și cancer de rinichi, una pentru diabet și alta, revoluționară, pentru scleroză multiplă.

Legat de medicamentul pentru scleroza multiplă, acesta este cu adevărat inovativ – este un medicament oral (în mod nomal, pacienții fac perfuzii), patru săptămâni de medicație acoperă patru ani de tratament. Sunt 81 de țări în toată lumea care deja au acest medicament. România e puțin în urmă față de restul Europei, dar acum suntem în perioada în care așteptăm negocierea cu CNAS și aprobarea listei de compensate.

Laurence Bonnel, numită de câteva luni în poziția de Managing Director & General Manager Merck Romania Healthcare

Citeste si:
Kostas Papagiannis devine noul Director General al MSD România
Kostas Papagiannis devine...

Bonnel precizează că s-a întâlnit cu asociațiile de pacienți și a aflat că vârsta medie a unui pacient cu scleroză multiplă din România este de 35 de ani, pe când în Franța, țara ei natală, este 28.

Credeți că e vorba de o altă boală? Nu, e vorba de momentul diagnosticării. Și este rolul nostru să îmbunătățim educația pacienților, a românilor, în general, dar și să lucrăm cu medicii de familie. Dacă ai uitat ce ai învățat acum 15 - 20 de ani despre scleroză multiplă, îți ia mai mult timp să îți dai seama că un pacient are scleroză multiplă, nu probleme de circulație.

Laurence Bonnel

Citeste si:
Nicușor Dan: Pare incredibil, dar încă plătim datorii de acum doi ani
Nicușor Dan: Pare incredibil,...

Accesul la tratament

Unul dintre obiectivele strategice ale Merck, la nivel global, este sprijinirea accesului pacienților la medicamentele din întreaga lume. Acum, în România, în vreme de COVID, o dată în plus, misiunea Merck este să se asigure că toți pacienții, chiar și cei din mediul rural, au acces la medicamentele lor.

„Lucrăm împreună cu Guvernul și facem tot ce putem să răspundem pozitiv cererilor. Am crescut deja livrările cu 25%. Important este că de când cu COVID, pacienții au înțeles cât este de important să își ia tratamentele fără întrerupere” , mai spune Laurence Bonnel.

Activitatea Merck este împărțită între inovația biotehnologică în scleroza multiplă, oncologie și fertilitate, unde suntem una dintre companiile de top din lume, și portofoliul nostru de bază stabilit în cardiologie, diabet și endocrinologie, unde dovedim, de asemenea, aceeași expertiză globală și leadership. Primul meu obiectiv cheie în România este să deschid accesul pieței la inovație, care este esențial pentru întreaga industrie”, a adăugat aceasta.

Educație în tratarea afecțiunilor

Pacienții și familiile lor devin din ce în ce mai implicați în procesul de luare a deciziilor medicale și de îngrijire.

Citeste si:
Stocuri globale de vaccinuri împotriva Ebola în caz de epidemie
Mai multe organizaţii...

Din păcate, nu este posibil să faci educație medicală doar în timpul unei vizite la medicul de familie, care vede pacientul timp de 15-20 de minute, nu are timp de educație medicală. Prin urmare, susțin cu tărie înființarea de asociații de pacienți mai puternice în România.

Laurence Bonnel, Managing Director & General Manager Merck Romania Healthcare

Compania a fost înființată în 1668, în Darmstadt, Germania, de către Friedrich Jacob Merck. În prezent, Merck deține 53.000 de angajați în 66 de țări, în 2017 investind un total de 2,1 miliarde de euro în cercetare și dezvoltare.

Sursa foto: Merck
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Sănătate »



Setari Cookie-uri