Înființarea unui cabinet stomatologic nu este o sarcină ușoară. Nu este suficient să le oferi pacienților servicii de îngrijire a sănătății orale de bună calitate, ci trebuie să ai grijă și de relația cu ei. Modul în care îți desfășori activitatea la cabinetul stomatologic lasă impresii de neșters pentru aceștia și are o influență foarte mare asupra ratei de retenție. Este important să rămâi organizat, să fii la curent cu cele mai bune practici și să înveți cum să conduci un cabinet stomatologic ținând cont și de pacienți. Iată de ce aspecte trebuie să ții cont pentru a-ți îmbunătăți experiența cu aceștia.

Unicitatea serviciilor oferite

Toate campaniile de marketing pentru cabinete de acest tip se bazează cam pe aceleași elemente, dar pentru a reuși să-ți promovezi cu adevărat afacerea în domeniul îngrijirii sănătății orale din regiunea în care activezi, trebuie mai degrabă să identifici și să comercializezi avantaje competitive unice. Indiferent dacă oferi o gamă largă de servicii de sănătate orală sau te concentrezi asupra anumitor specialități, precum endodontie, o perspectivă distinctă are puterea de a atrage și reține un număr mare de pacienți. Pentru a profita la maximum de acestea, trebuie să le promovezi în mod constant în toate campaniile de marketing și în interacțiunile cu pacienții. Newsletter, felicitări, broșuri și conținut social media personalizat sunt doar câteva dintre modalitățile de a interacționa cu pacienții și de a te promova.

Feedbackul este important pentru cabinet și echipă

Feedbackul înseamnă atât comentariile pacienților, cât și ale echipei de angajați, iar în timp ce cel pozitiv va fi apreciat și va menține echipa motivată, cel negativ nu va fi întotdeauna bine primit. Cu toate acestea, și feedbackul negativ este important, deoarece poate să fie constructiv, să ajute oamenii din echipă să identifice diverse probleme și soluții. Comentariile constructive nu sunt critici. Există anumite persoane care nu își dau seama atunci când greșesc, iar altele nici măcar nu acceptă criticile, având, după caz, reacții diverse, de la negare și tăcere la agresivitate. Din acest motiv, pentru a preveni acest lucru, trebuie să discuți cu angajații despre atitudinea pe care trebuie să o adopte privind comentariile care nu sunt pozitive, mai precis să își controleze reacțiile. Este foarte important să le amintești angajaților să nu ia comentariile tale sau ale pacienților personal, ci să le considere o oportunitate de a progresa.

Extinderea serviciilor

Atunci când vine timpul să îți dezvolți baza de pacienți, ia în considerare modalități de a-ți extinde serviciile pentru a îmbunătăți valoarea, a-ți consolida poziția competitivă și a atrage interesul potențialilor clienți. Poate vrei să muți cabinetul într-un spațiu mai mare sau să incluzi asociați suplimentari ori poate vrei să introduci noi specialități. Indiferent de calea pe care o alegi, asigură-te că nu extinzi prea mult activitatea în detrimentul calității serviciilor. Dacă vei găsi echilibrul potrivit între tehnologia de vârf și calitatea fără compromisuri, vei deveni un medic de succes, cu o reputație solidă, clienți fideli și profituri optimizate.

Opțiuni financiare flexibile

Medicii dentiști de succes oferă pacienților o gamă largă de opțiuni de plată, astfel încât aceștia vor fi mai tentați să accepte recomandările de tratament și să revină pentru îngrijire dentară regulată. În plus față de un contract cu casa de asigurări, există opțiuni financiare convenabile, precum plata cu orice fel de instrument bancar, dar și finanțare specială, de exemplu, achitarea serviciilor în rate.

Citeste si:
CINCI metode inedite de a convinge oamenii să se vaccineze anti-COVID
CINCI metode inedite de a...

Identificarea caracteristicilor unice, dezvoltarea și diversificarea serviciilor, o anumită flexibilitate financiară și un feedback constructiv sunt patru elemente foarte importante pentru a avea o afacere în domeniu reușită.

Sursa foto: pexels.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri