TeleDoc, una dintre cele mai inovatoare start-up-uri de telemedicină, cu sediul în Austria, anunță lansarea unei noi aplicații, MyTeledoc pe piața din România, în urma unei investiții de 550.000 euro. Serviciile sunt disponibile prin intermediul aplicației pe IOS și Android.

Înființată în 2019 de Christian și Florian Brandstetter și prezentă în patru țări europene, România, Albania, Bulgaria și Kosovo, compania este unul dintre jucătorii cheie pe piața telemedicinei din Europa Centrală și de Est. TeleDoc va intra pe piețele din Ungaria, Slovacia, Ucraina și Croația până în finalul anului 2021.

Scopul TeleDoc este de a facilita accesul la serviciile medicale de specialitate pentru pacienții din România. Acest lucru se realizează prin combinarea tehnologiei de ultimă generație cu expertiza medicală și răspunsul la întrebări cu precizie și în timp real – fără investigații prelungite.

„Telemedicina este un instrument vital, reduce costurile, permite medicilor să comunice rapid şi eficient cu pacienţii, dar şi între ei. Ultimele luni ne-au oferit o altă perspectivă asupra sănătății și, mai mult ca oricând, am înțeles cât de important este accesul la servicii medicale de calitate și de specialitate. Soluția evidentă pentru a satisface această nevoie în acest moment este digitalizarea serviciilor medicale prin telemedicină”, a declarat Christian Brandstetter, CEO și co-fondator TeleDoc.

Cum funcționează aplicația

Aplicația TeleDoc funcționează pe bază de abonament anual, plătit lunar de segmentul final de utilizatori. Aplicația myTeleDoc oferă două tipuri de abonament, care corespund nevoilor clienților:

Citeste si:
A apărut aplicația care poate recunoaște stările emoționale ale...
Un programator a lansat...
  • TeleDoc Basic, un abonament pentru o persoană,
  • TeleDoc Family, un abonament pentru doi adulți și doi copii.

De asemenea, pentru cei care nu doresc un abonament, există posibilitatea de a intra în legătură cu un medic printr-un singur apel, care se plătește individual.

În momentul de față, fiecare utilizator primește un apel gratuit pentru a încerca serviciul. Costul abonamentului lunar începe de la 22 de lei.

„Investim constant în soluția noastră de telemedicină, MyTeleDoc. Aceasta include un cabinet online de specialitate, în care fiecare specialist își desfășoară activitatea online, un „căutător de medici”, bazat pe tehnologia AI, prin care se găsește și se recomandă cel mai potrivit medic, dar și integrarea dispozitivelor inteligente care permit monitorizarea pe termen lung și îngrijirile la distanță. De asemenea, lucrăm la o bază de date care cuprinde informațiile integrate pentru medicii noștri, astfel încât aceștia să poată beneficia de un schimb reciproc de cunoștințe, crescând calitatea serviciilor oferite pacienților. Echipa noastră din România va avea 100 de medici până la sfârșitul acestui an”, a adăugat Florian Brandstetter, CEO și co-fondator TeleDoc.

Pentru a susține comunitățile de business, TeleDoc oferă și parteneriate B2B, prin programul de călătorie TeleDoc Travel pentru industria turistică, și TeleDoc Volume Pricing Partnership, un program pentru companiile care doresc să ofere acces la servicii medicale de specialitate clienților sau angajaților.

Citeste si:
O nouă investiție în telemedicină. Regina Maria deschide un hub...
O nouă investiție în...

TeleDoc este o combinație de două cuvinte: Telecomunicații și Doctor, descrierea perfectă pentru telemedicină, o metodă de diagnostic și terapie în care distanța spațială sau temporală dintre medic, terapeut, farmacist și pacient este acoperită prin intermediul telecomunicațiilor.

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri