La ce se uita europenii cand cumpara mancare. Conteaza brandul?

La ce se uita europenii cand cumpara mancare. Conteaza brandul?

Pentru mai mult de 90% dintre europeni, criteriile cele mai importante la cumpararea de produse alimentare sunt calitatea si pretul, mai importante decat originea (71%) si marca (47%), arata un studiu Eurobarometru privind securitatea alimentara, calitatea produselor alimentare si mediul rural.

Calitatea si pretul au fost considerate „foarte importante” de 65% si, respectiv, 54% dintre respondenti.

Etichetele de calitate sunt importante pentru doua treimi dintre cei intervievati, constatandu-se o imbunatatire fata de anii precedenti in ceea ce priveste recunoasterea diferitelor sigle de calitate ale UE.

Astfel, 24% dintre respondenti recunosc sigla ecologica a UE la mai putin de doi ani de la introducerea acesteia.

In cadrul anchetei, au fost intervievati peste 26.500 de europeni, cu varste de cel putin 15 ani, din toate cele 27 de state membre ale UE.

Personalizate pentru tine