Povestea taxiului cu bomboane din Bucuresti: Am fost reclamat o singura data. Am incasat mai putin decat facea cursa

De cand a inceput sa practice taximetria a schimbat complet conceptul de taximetrist. Cristian Roman este un om plin de viata, care emana o energie pozitiva incredibila. Are masina doldora cu bomboane si isi trateaza clientii cum stie mai bine. Afla povestea taxiului unic din Bucuresti care a devenit cunoscut datorita barbatului care il conduce.

In urma cu mai bine de trei ani, Cristian Roman (55 ani) a decis sa transforme mersul cu taxiul intr-o experienta placuta si foarte dulce. Dupa ce afacerea pe care o avea a dat faliment, bucuresteanul a hotarat sa se faca taximetrist.

Fara sa stie mare lucru despre aceasta meserie, Cristian Roman s-a urcat in masina si a inceput sa-i conduca pe clienti pe strazile Capitalei inarmat cu voie buna si cu multe bomboane delicioase. Lucreaza la Meridian Taxi si spune ca isi iubeste meserie pe care o face cu drag si multa energie pozitiva. „Totul a inceput in urma cu trei ani si ceva, atunci cand am zis ca ma fac taximetrist. In masina mea personala aveam mereu bomoane si de fiecare data cand treceam pe la Unirii le dadeam copiilor care veneau sa ceara bani. De fiecare data cand treceam incepeau aia mici sa strige «Haideti, a venit masina cu bomboane». Si de aici a pornit si taxiul cu bomboane", povesteste Cristian Roman.

Citeste intreaga poveste pe Adevarul.

Citeste si:
Șeful Uber, nemulțumit de prețuri și cât durează să aștepți o mașină
Șeful Uber, nemulțumit de...
Sursa foto: Adevarul
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri