Asocierea Arcada Company - ISPCF - DB Engineering & Consulting GMBH a fost desemnata castigatoarea licitatiei pentru proiectul de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroport International Henri Coanda, cu o oferta financiara de 398,1 milioane de lei fara TVA, potrivit unui comunicat emis vineri de CFR Infrastructura.

La licitatia publica pentru proiectul de modernizare a liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti (proiectare si executie) au mai participat: Porr Construct si Mapa Insaat ve Ticaret.

Valoarea totala estimata a contractului, care are o durata de 14 luni (doua luni pentru proiectare si 12 luni pentru executie), este de 420.113.085 lei, fara TVA, sursa de finantare fiind asigurata din Fonduri de Coeziune si Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

Obiectul contractului „Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord – Aeroport International Henri Coanda Bucuresti” Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport International Henri Coanda Bucuresti, are drept scop asigurarea unei legaturi directe intre Gara de Nord Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda prin construirea unei cai ferate duble in lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, 3 podete, instalatie de centralizare electronica si o statie de calatori la terminalul T1.

Lucrarile pentru Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (Faza I) sunt incluse in obiectivul de investitii Modernizarea liniei Bucuresti Nord - Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, in cadrul caruia CFR SA a semnat in luna aprilie si contractul de lucrari pentru Dublarea liniei de cale ferata intre statiile Mogosoaia si Balotesti, proiect in valoare de 50,5 milioane de lei, cu finantare asigurata din fonduri de la Bugetul de Stat.

Citeste si:
Firmele care fac lucrarile pentru trenul pana la aeroportul Otopeni
Doua companii romanesti si...

Prin implementarea programului de modernizare a liniei Bucuresti Nord - Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, care cuprinde cele doua contracte de lucrari Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (Faza I) si Dublarea liniei de cale ferata Mogosoia - Balotesti, CFR va asigura prima legatura directa pe calea ferata intre Gara de Nord Bucuresti si Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Social »



Citeste si
Autorizatia de constructie pentru trenul pana la Otopeni a fost emisa