Orasele de acum sunt rezultatul actiunilor noastre. Voluntare sau involuntare. Al lucrurilor pe care le-am avut in vedere si al celor pe care le-am ignorat in dezvoltarea lor, cum ar fi infrastructura care sa poata sustine un numar mare de locuitori si transportul acestora.

Nu stiu, deocamdata, cum ar putea arata orasul viitorului. Putem doar sa ne imaginam. Putem sa credem ca vom avea cladiri care se vor intinde la nesfarsit spre cer, printre care se vor intrece masini zburatoare. Mii si mii de masini zburatoare.

Cert e ca ne-am aglomerat inca de acum cativa ani si in goana noastra spre transformare, ne folosim de tehnologie pentru a ne aglomera si mai tare. Si ne sufocam, la propriu, in aerul pe care-l poluam construind masini, pentru ca fiecare dintre noi sa aiba cel putin una, in fabrici, in industrie, sau generarea de energie pentru a alimenta toate nevoile noastre.

Dar ce-ar fi daca am folosi aceste tehnologii pentru a ne usura viata si a ne contura un viitor mai putin daunator? Ce-ar fi daca in loc sa mai iesim toti cu masinile si sa ne plangem constant ca drumul spre birou dureaza prea mult si iar am pierdut ore intregi in trafic, am folosi mai mult transportul in comun sau serviciile alternative de transport, sau chiar o combinatie dintre cele doua? Cum ar putea arata atunci orasul viitorului?

Cititi articolul complet pe Start-Up.ro.

Citeste si:
Cum arată noul „oraș al viitorului” prezentat de chinezi
Un nou „oraș al viitor” în...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri