Un document intern al Primariei Bucuresti arata cum institutia a trecut peste o serie de nereguli descoperite de ANAP in licitatia de 160 mil. euro pentru noile tramvaie ale Bucurestiului, potrivit Libertatea.

Primaria Bucuresti vrea sa achizitioneze 100 de tramvaie noi, in acest scop fiind lansata o licitatie la care s-au inscris doua companii: turcii de la Durmazlar si asocierea dintre Astra Arad si chinezii de la Qingdao Sifang.

Cititi si Cum arata tramvaiele pe care turcii de la Durmazlar vor sa le vanda Primariei Bucuresti

Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP) a efectuat un control intermediar, in urma caruia a emis 6 avize conditionate, toate privind oferta companiei turce.

Concluziile ANAP nu sunt executorii si doar indruma autoritatile publice pe timpul achizitiilor, astfel ca Primaria a decis sa mentina neschimbata oferta Durmazlar motivand ca, de fapt, ANAP se insala si ca “ofertantul a indeplinit cerintele”.

Printre cele mai importante nereguli sesizate se regaseste faptul ca ofertantul turc nu a putut prezenta rapoarte de testare privind nivelul de zgomot al tramvaiului masurat in mers si in stationare. De asemenea, din oferta Durmazlar lipsesc o serie de buletine de incercari emise de un laborator acreditat CE.

Cititi si Tramvaie turcesti pentru Bucuresti: "Nu avem de ce sa ne fie rusine si nu intram in nicio afacere murdara"

La randul lor, turcii au explicat ca se afla in imposibilitatea de a prezenta aceste certificate si rapoarte de zgomot pentru tramvaiul ofertat, deoarece acesta va fi personalizat si gata abia dupa productie. Comisia de evaluare a Municipalitatii a acceptat aceste argumente si considera ca sunt respectate prevederile legislatiei achizitiilor publice pe motiv ca aceste abateri nu pot fi imputabile ofertantului turc.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri