„Nu trebuie neaparat sa ne ingrijoram de aceasta evaluare a testelor PISA, e o evalare internationala. Accentul la aceste evaluari internationale nu cade neaparat pe ce stiu elevii, ci pe aplicarea cunostintelor in situatii concrete de viata”, a spus Anisie.
Ea a adaugat ca Ministerul Educatiei trebuie sa gaseasdca solutii astfel incat sa nu mai ne aflam in astfel de situatii.
Citeste materialul integral pe Digi24.ro.
Analfabetismul functional: 44%
Raportul OECD arata ca 59% dintre elevii din Romania au atins cel putin nivelul 2 la citire, pe langa o medie de 77% la nivelul OECD. Asta inseamna ca acesti elevi pot cel putin sa identifice principala dintr-un text de marime medie, pot gasi informatia pe baza unor criterii explicite, uneori complexe si pot reflecta asupra scopului si formei unui text, atunci cand sunt pusi sa faca asta.
Ce spune Ministrul Educației despre orele de educație sexuală în școli

Te-ar putea interesa și: