Premierul Ludovic Orban a susţinut astăzi o conferinţă de presă de la Vila Lac 1, unde este în auto-izolat, în care a discutat despre starea de urgență în care va intra România începând din 16 martie.

În cadrul acestei conferințe de presă, Ludovic Orban a declarat că nu s-a discutat niciodată închiderea Bucureștiului. A fost un fake-news lansat cu premeditare.

Orban a mai spus și că nu ia în calcul închiderea metroului.

"Până în acest moment nu am avut pe masă analiza acestei decizii. Am învestit ITM cu posibilitatea discutării decalării orelor de începere a serviciului ca să se diminueze fluxul de oameni care merg cu metroul la aceleași ore. Ministerul Transporturilor a cerut Metrorex să dezinfecteze spațiile comune. Măsura de închidere a Metroului este una extremă care nu are nicio fundamentare azi și poate avea perturbări majore", a mai spus premierul.

Acesta a mai spus și că STB e în subordinea Primăriei București și deciziile trebuie luate în funcție de necesitățile reale de transport.

"Nu trebuie să ne închidem toți în casă, să ne ferim de deplasarea la locul de muncă. Trebuie să funcționeze cât mai normal posibil. E de evitat utilizarea mijloacelor de transport aglomerate – mașina personală, bicicleta, pe jos", consideră Orban.

În ce privește aprovizionarea supermarketurilor, farmaciilor, magazinelor, Orban susține că a avut discuții cu magazinele despre capacitatea de aprovizionare. "Sigur că există o penurie de anumite produse de protecție (măști, mănuși etc), dar nu e doar în România. Încercăm să găsim soluții pentru a găsi furnizori. Dar prioritatea e să asigurăm livrarea lor către zona sanitară, spitale, medici de familie, DSP-uri, Ministerul de Interne, toate companiile furnizori de utilități", a mai spus premierul.

Sursa foto: Agerpres foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri