Pensionara care a găsit șuruburi în locul telefonului pe care îl comandase pentru fiica ei va primi un alt telefon, la aceeași valoare, a transmis magazinul de electrocasnice unde ea făcuse contractul, scrie Digi24.

Magazinul de electrocasnice susţine că produsul a plecat sigilat din depozitul lor, iar acest lucru a fost verificat și pe camerele din depozit.

"Produsul a plecat sigilat din depozitul nostru, acest lucru fiind verificat și pe camerele din depozit. El a ajuns la client sigilat, prin intermediul curierului, iar clientul a confirmat acest lucru prin intermediul corespondenței. Clientul, din păcate nu a desfăcut produsul în prezența curierului, chiar dacă oferim acest serviciu gratuit și insistăm, inclusiv prin sms-uri, ca acest serviciu să fie folosit de către client. Conform tuturor verificărilor interne efectuate până acum, conform înregistrărilor video interne şi corespondenţei cu clientul, nu avem, în acest caz, nicio culpă, expediind, de bună credință, către client, un produs original, în ambalajul său original, sigilat. Deşi vindem zeci de mii de astfel de telefoane nu am mai avut o asemenea problema pana acum.", a comunicat Flanco.

Magazinul a decis să-i trimită femeii un alt telefon, în valoare de 6.700 de lei.

Ce spune firma de curierat

Firma de curierat susține că nu a primit nicio sesizare până la această oră.

"FAN Courier nu a primit până la această oră nicio sesizare privind speța prezentată, nici din partea clientului, nici din partea vreunei terțe persoane care o reprezintă, respectiv avocat. Vom colabora cu instituțiile competente în măsura în care ni se va solicita ajutorul. Este important de precizat faptul că un curier face serviciul de a prelua coletul deja pregătit și ambalat de către expeditor, de a-l transporta și de a-l preda beneficiarului în baza datelor furnizate de acesta. Curierul nu intervine asupra niciunui colet, singura persoană care are dreptul să deschidă coletul fiind destinatarul său, în caz de retur, expeditorul.", a comunicat la rândul său, FAN Curier.

Politiştii au deschis o anchetă şi investighează toate părţile implicate în caz.

Femeia de 64 de ani din Galați a vrut să-i dăruiască fiicei sale un telefon scump, de aproape 7.000 de lei, pentru care a încheiat un contract pentru plata în rate cu magazinul de unde l-a comandat. Urma să primească telefonul după câteva zile, livrat de la un depozit din București, numai că atunci a avut parte de o surpriză extrem de neplăcută. În locul telefonului iPhone 11 Pro, femeia a găsit în cutie șuruburi și nituri.

Sursa foto: Digi24.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri