Prefectul Capitalei, Alin Stoica, a detaliat propunerea pe care o va introduce în ședința cu reprezentanții retalerilor, privind regulile de acces în magazine.

Prefectul Capitalei propune adaptarea numărului de cărucioare/coșuri în magazine în funcție de numărul maxim de clienți pe care i-ar putea primi simultan magazinul, cu respectarea regulilor de distanțare fizică. Alin Stoica a precizat că o astfel de regulă se aplică deja în alte locuri, potrivit Digi24.

„Calculezi pentru suprafața magazinului, se calculează numărul de clienți care este optim în așa fel încât să poți să păstrezi distanțarea de 2 metri. Calculând acel număr, pui la dispoziția clienților un număr de coșuri egal cu numărul de clienți pe care îi lași la un moment dat să intre în magazin”, a explicat Alin Stoica.

Cu alte cuvinte, în magazin vor fi maximum atâția clienți câte coșuri sunt puse la dispoziție, restul vor intra pe măsură ce clienți idinăuntru vor termina cumpărăturile.

„Când se termină coșurile, clienții vor aștepta afară, cu distanțare de 2 metri, până în momentul în care se va elibera un coș sau un cărucior”, a mai spus prefectul, precizând că „evident că vor trebui și clienții să înțeleagă că nu pot zăbovi foarte mult în magazin”.

Alin Stoica afirmă că o astfel de regulă nu aduce costuri suplimentare, care ar fi greu de suportat în special de magazinele mici.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri