10 Mai 2021

CINCI metode inedite de a convinge oamenii să se vaccineze: blendere sau bere GRATIS



Încă de la finalul anului trecut, campania de vaccinare anti-COVID este focusul principal la nivel internațional. Și pe bună dreptate, din moment ce vaccinul este singura cale prin care putem reveni la vechile obiceiuri (petreceri, ieșiri cu prietenii la restaurant, mersul la film în cinematografe etc). Odată cu vaccinul au apărut și nelipsitele teorii ale conspirației, care fie întăresc anti-vacciniștii, fie amplifică îndoielile celor mai nehotărâți. Iată care sunt cele mai inedite metode de convingere a oamenilor să se vaccineze anti-COVID, pornind de la blendere și ajungând la bere gratuită, potrivit weforum.org.

B?uturi gratuite

Orice om reacționează bine în fața unui lucru gratuit (dacă nu cumva e jignire sau vreo palmă). Prin urmare, gratuitățile au fost și sunt folosite și în campania de vaccinare.

În încercarea de a ajunge la persoanele mai tinere, Israel, care are una dintre cele mai avansate campanii de vaccinare, se îndreaptă spre baruri.

La Tel Aviv, un punct de vaccinare a fost înființat în fața unui bar din oraș și sunt oferite băuturi gratuite în schimbul vaccinării, a raportat Sky News.

Sursa Foto: Pixabay

Cadouri: blendere ?(TM)i ou?

Atunci când orice altceva eșuează, banii ar putea fi răspunsul.

Angajații de stat care se vaccinează în Maryland sunt eligibili pentru o plată de 100 de dolari, potrivit raportului din New York Times.

Au fost oferite blendere pentru cei care se vaccinează în India, în timp ce în China, premiul este de două cutii de ouă.

Sursa Foto: Pixabay

Vaccinarea, la ?(R)ndem??na oricui

Mulți dintre oficialii de la nivel internațional au constatat că oamenii se vaccinează dacă centrul cu pricina este în apropierea lor. Chiar și în România, autoritățile au profitat de acest avantaj, organizând cabinete mobile de vaccinare, maratoane de vaccinare sau centre drive-thru.

Dacă la Mc Donald`s se poate, de ce nu și la vaccinare?

Ei bine, în Louisiana, unde autoritățile locale au observat că mai mult de 40% din populație ezită să se vaccineze, au apărut centre de vaccinare inclusiv în templele budiste, în adăposturile oamenilor străzii, dar și în stațiile mijloacelor de transport în comun.

Sursa Foto: Pixabay


??ncurajarea vaccin?rii la locul de munc?

Un raport COVID-19 de la Universitatea de Stat din Arizona, Forumul Economic Mondial și Fundația Rockefeller, care arată că aproape nouă din 10 angajatori intenționează să solicite sau să-și încurajeze angajații să se vaccineze, dovedește că locul de muncă este o modalitate de a ajunge la oameni.

Lanțul alimentar Red Rooster se numără printre companiile de produse alimentare și băuturi care stimulează personalul. Acesta a oferit angajaților un bonus de 250 de dolari și două zile libere plătite.

McDonald’s și Darden Restaurant Inc. oferă, de asemenea, timp liber angajaților pentru a se vaccina.

În plus, chiar și țări au recurs la varianta unei remunerații în schimbul unui vaccin, cum ar fi Serbia: 25 de euro per vaccin.

Sursa Foto: Shutterstock


Educa?>ia

Educația este baza unei societăți, prin urmare, aceasta ajută temeinic și la combaterea dezinformării.

În Marea Britanie, unde s-a demonstrat că rata vaccinării COVID-19 variază în funcție de etnie, Sir Lenny Henry a scris o scrisoare deschisă prin care le-a cerut britanicilor de culoare să se vaccineze, jucând și într-un videoclip alături de alte persoane cunoscute.

”Oamenii din comunitățile de negri sau etnice minoritare sunt cu 20% mai puțin dispuși să se vaccineze”, a spus Sir Lenny, în videoclip.

Rata persoanelor de peste 70 de ani din grupul african care a primit o primă doză de vaccin a fost puțin sub 60%, comparativ cu o rată de peste 90% pentru britanicii albi, potrivit Oficiului Național pentru Statistică al Regatului Unit.

În acest sens, în SUA, Centrul pentru controlul Bolilor a dezvoltat un instrument pentru ca oamenii care au înțeles beneficiile vaccinării să poată promova campania.

Sursa Foto: Artem Podrez/ Pexels.com




Citeste si