Certificate digitale Covid vor avea un nou tip de marcaj, anunță Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), după ce a fost introdusă diferențierea între certificatele de vaccinare care atestă finalizarea seriei primare și cele emise în urma unei doze de rapel.

Noul cadru de reglementare european va asigura, unitar în toate ţările, diferenţierea între certificatele de vaccinare care atestă finalizarea seriei primare şi certificatele de vaccinare emise în urma unei doze de rapel, în conformitate cu Decizia (UE) 2021/2301 a Comisiei din 21 decembrie 2021 de modificare a specificaţiilor tehnice, informează STS.

Conform noilor specificaţii, certificatele de vaccinare se marcheză astfel: 3/3 pentru o doză de rapel în urma unei serii primare de vaccinare de 2 doze, 2/1 pentru o doză de rapel în urma unei vaccinări cu doză unică.

Începând cu data de 24 decembrie, pe certificatele digitale UE privind COVID-19 emise în România pentru persoanele care au o doză Johnson&Johnson se schimbă marcajul european pentru diferenţierea dozelor suplimentare de rapel.

"Recomandăm persoanelor vaccinate cu Johnson&Johnson şi care au făcut doza de rapel (booster) să îşi genereze un nou certificat digital UE privind COVID pe platforma https://certificat-covid.gov.ro. Pe noul certificat, la secţiunea 'Numărul dintr-o serie de vaccinări/doze şi numărul total de doze din serie' va apărea 2/1", explică sursa citată.

Până la data de 24 decembrie, în România au fost generate 10,5 milioane de certificate digitale UE privind COVID-19, prin intermediul platformei https://certificat-covid.gov.ro dezvoltată de STS. Dintre acestea, 91% au reprezentat certificate de vaccinare împotriva COVID-19.

Sursa foto: STS

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri