Ar putea fi o provocare să decizi ce cale creativă să urmezi atunci când alegi un pop up textil pentru afacerea ta, având în vedere că un nou sezon de expoziții și târguri ne așteaptă. Îți prezentăm câteva trenduri de care să ții cont pentru a alege un spider textil excelent.

Accesibil și Primitor

A face o locație accesibilă tuturor este unul dintre cele mai importante aspecte de luat în considerare. Încorporăm rampe robuste și spațiu suficient pentru ca utilizatorii de scaune rulante să poată manevra în standurile noastre oriunde este posibil. Ne evaluăm standurile pentru a ne asigura că standul îndeplinește standardele noastre de control al calității, care nu include margini ascuțite, de exemplu. De asemenea, ne asigurăm că pop up-urile sunt plasate la nivelul ochilor pentru a maximiza vizibilitatea materialului grafic. Este foarte important să le arăți vizitatorilor faptul că standul tău este foarte prietenos, primitor.

Eco-friendly

Realizarea unor sisteme expoziționale pop up etice din punct de vedere ecologic este crucială acum mai mult decât oricând, deoarece mulți oameni sunt preocupați de schimbările climatice și de încălzirea globală. Ne asigurăm că fiecare dintre standurile noastre comerciale are cel mai mic efect posibil prin proiectarea cu materiale reciclabile în minte și construirea structurii folosind un cadru reutilizabil din aluminiu. Deoarece mulți dintre clienții noștri își programează standurile pentru mai multe evenimente, putem reduce și mai mult potențialele deșeuri, menținând în același timp un aranjament nou, prin includerea componentelor de design inovatoare care utilizează construcția modulară.

Retail jobs

Experiențe hibride interactive

Modul prin care te poți diferenția în spațiul expozițional este încorporarea atât a interacțiunii fizice, cât și a celei digitale. Marketingul experiențial care este memorabil și legat de digital va oferi clienților o modalitate de a interacționa cu afacerea ta mult timp. De exemplu, poți încerca streaming live în timpul expoziției sau poți aduce mesajele din online și în offline.

Folosește o adresare directă

Eliminarea informațiilor inutile și transmiterea unui mesaj simplu sunt două dintre cele mai mari tendințe de design utilizate acum. Aceasta implică grafică colorată, care este adesea făcută dintr-o singură culoare sau un gradient simplu în interiorul spațiului de afișare. Cantitatea de scris pe pereți a scăzut drastic, iar multe firme folosesc acum pur și simplu doar logo-ul, o imagine reprezentativă și uneori o scurtă declarație. Toate acestea indică faptul că se pune accent pe bunul sau serviciul oferit de reprezentanții la stand, favorizând conexiuni mai profunde.

Citeste si:
Un specialist în comunicare dezvăluie provocările din publicitatea...
Specialist comunicare: Ca să...

Monitoare interactive

Din ce în ce mai mult conținut pe ecran este produs de firmele dornice să-și facă publicitate în cât mai multe locuri posibile. Deși materialul video poate atrage atenția spectatorilor, utilizarea ecranelor interactive creează mai mult entuziasm și oferă o platformă pentru colectarea datelor clienților sau prezentare produselor prin cataloage. Ecranele sunt una dintre cele mai bune metode de a crește interacțiunea, indiferent dacă sunt montate pe perete sau pop up sau integrate în stand.

Dacă îți dorești să crești notorietatea brandului tău printr-un pop up textil premium, în culori extraordinare, Formtex te poate ajuta oferind soluții practice și de o calitate extraordinară.

Sursa foto: Formtex.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri F