Cum vor doi tineri sa-i faca pe angajatii din multinationale sa mearga la sala de sport

Andrei Cretu (31 de ani) si Iulian Circiumaru (29 de ani) au lansat in toamna anului trecut Benefit Seven, un business care ofera companiilor carduri prin care angajatii au acces la o retea de 40 de sali de sport din Bucuresti. Accesul este oricand si la orice fel de activitate pe care o ofera salile. Si in doar cateva luni au atras deja clienti printre care BRD, Vodafone, Adobe sau IKEA.

Ideea le-a venit dupa mai multi ani ca angajati in diferite companii de consultanta de business. Si-au dat seama ca programul lor, dar si a celor cu care colaborau, nu le permitea sa ajunga foarte des la sala de sport.

„Apare lipsa de timp ori sala era prea departe de birou”, explica Andrei Cretu, director general si cofondator al Benefit Seven.

Cei doi antreprenori detin in procente egale businessul si sunt in continuare colegi, ei lucrand intr-o companie de consultanta din Big Four (Deloitte, PwC, Ernst & Young, KPMG). S-au gandit prima data la aceasta oportunitate de business in vara anului trecut, modelul cunoscandu-l din strainatate. Iar din octombrie-noiembrie anul trecut au inceput sa dezvolte afacerea, mai exact sa incheie primele contracte cu salile de sport.

Acum au parteneriate cu 40 de sali din Bucuresti, angajatii companiilor avand acces pe baza cardului (denumit 7Card) la activitati precum aerobic, piscina, yoga, tenis, zumba, fitness, arte martiale, dansuri sau pilates. De asemenea, au reduceri la activitati precum spa, karting, cosmetica, paintball sau Fundatia Calea Victoriei.

Pretul unui astfel de card este in medie intre 100 si 150 de lei per utilizator, insa oferta este personalizata pentru fiecare companie si, astfel, tariful variaza in functie de numarul de carduri pe care il doreste fiecare client. De asemenea, la aceste sume de 100-150 de lei se pot aplica diferite discounturi pentru companiile care aleg sa ofere cardurile gratuit angajatilor.

„Costul unui astfel de abonament este similar cu cel al unui abonament care ofera acces la o singura sala de sport”, declara Andrei Cretu (foto jos).

Primul client l-au castigat in urma cu patru luni, iar de atunci au ajuns la 15 clienti multinationale si 5-6 clienti mai mici. Printre clientii foarte mari se numara Bancpost, BCR, BRD, Alpha Bank, Romtelecom, Vodafone, Deloitte, PWC, Ikea si Adobe.

Citeste daca si tu poti avea un astfel de card in articolul: Doi consultanti au lansat Benefit Seven, o companie prin care vor sa-i trimita pe corporatisti la tenis, fitness sau yoga


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri