Arta doar ca arta se incurajeaza mai mult in Romania fata de alte tari pentu ca este sustinuta de zona publica, pentru ca muzeele au bani de la stat, iar faptul ca iti vin niste bani te face sa fii foarte linistit, nu lupti pentru ei, a declarat pentru wall-street.ro, Oana Nasui, cofondatoarea Nasui Collection & Gallery, un business in domeniul artei contemporane.

„In tara avem foarte putini clienti, peste 90% dintre ei sunt straini. La noi oamenii vin intr-o galerie si nu se gandesc ca ar putea cumpara, vin ca la muzeu. Dar nici nu se semnalizeaza ca ai putea cumpara, in strainatate ai pretul pe produs, ai o lista de preturi intr-un colt al galeriei sau stii ca poti cere o lista de preturi. Este ceva firesc sa cumperi arta. Nu e nimic anormal sa intrebi, sa negociezi intr-o anumita masura. Exista carti de economia artei, arta se vinde, este un produs cultural. Arta doar ca arta se incurajeaza mai mult in Romania fata de alte tari pentu ca este sustinuta de zona publica, pentru ca muzeele au bani de la stat, iar faptul ca iti vin niste bani te face sa fii foarte linistit, nu lupti pentru ei. In schimb, in strainatate, orice targ, orice bienala este cuantificata financiar, ti se spune cati vizitatori vin, cate bilete se vand, dar si cati bani aduce orasului”, afirma Oana Nasui.

La finalul lui 2010 sotii Oana si Cosmin Nasui au lansat Nasui Collection & Gallery, un business in domeniul artei contemporane, cei doi ocupandu-se de promovarea si vanzarea produselor artistilor romani.

Afla mai multe despre businessul celor doi cofondatori din textul:

Doi tineri fac antreprenoriat in arta: Romanii merg in galerii ca la muzeu, nu stiu ca pot sa cumpere

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri