Un ATM care ofera prajiturele in forma de briose in loc de numerar nu reprezinta neaparat "o idee geniala de afaceri", scrie CNN Money, insa, cu toate acestea, inventia este destinata sa acopere cererea americanilor pentru tot mai popularele dulciuri proaspat preparate de catre Sprinkles.

Lantul de bancomate cu briose s-a extins deja in sase orase din Statele Unite, inclusiv Chicago, Atlanta, si cel mai recent, New York City. Astfel, "cei dependenti de zahar" pot achizitiona acum o prajitura pentru 4.25 dolari de la un ATM, 24 de ore pe zi si sapte zile pe saptamana, mai scrie sursa citata. Briosele roaspat preparate sunt realizate manual de catre magazinul de prajituri Sprinkles cu sediul in California.

Ideea unui ATM de briose au avut-o co-fondatorii companiei, sotii Candace si Charles Nelson, atunci cand Candace era insarcinta cu primul copil al acestora. Ei i s-a parut ridicol faptul ca desi detine o cofetarie unde prepara briose continuu, nu putea avea in functie de dorinta o prajitura la orice ora. Ca urmare, "pofta" a inspirat co-fondatorilor companiei ideea crearii unui prim ATM pentru briose in Beverly Hills, California, in 2012.

Charles, CEO al imperiului brioselor, nu a oferit detalii cu privire la veniturile aduse de bancomatele Sprinkles, dar a mentionat ca fiecare ATM serveste zilnic in medie aproximativ 1.000 de briose. Astfel, daca toate cele sase bancomate ar servi circa 365.000 de briose pe an pentru 4,25 de dolari fiecare, business-ul insumeaza 9 milioane de dolari.

Citeste si:
Hoții bancomatelor din două localități din Galați au fost prinși în...
Hoții bancomatelor din două...
Sursa foto: Carl Black via Flickr

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri