Trei tinere antreprenoare din Romania au decis sa faca yoga mai accesibila romanilor si au adus in Bucuresti, in franciza, metoda Hotpod Yoga, care se practica intr-un studio portabil si gonflabil incalzit. Metoda a fost lansata initial in Marea Britanie si din noiembrie este accesibila si in Amsterdam, Bucuresti fiind a treia capitala europeana care testeaza aceasta varianta de yoga.

Anca Strugariu, Mirela Mardare si Alexa Boeriu alcatuiesc o echipa unita de pasiunea pentru antreprenoriat si pentru yoga, insa le leaga si o prietenie de peste 15 ani. Cele trei antreprenoare au experienta in marketing si PR, dar si in finante si consultanta in afaceri.

„Noi am descoperit practica Hotpod la Londra si imediat ne-am dat seama ca ne-am dori sa o aducem la Bucuresti. Am ramas cu o legatura foarte puternica cu prietenii de acasa si ne dorim ca toata lumea sa aiba acces la cele mai noi tendinte de lifestyle", au precizat Anca Strugariu si Mirela Mardare, fondatoarele Hotpod Yoga Bucuresti.

Ce este Hotpod Yoga?

Conceptul de Hotpod Yoga se poate defini ca o varianta speciala de hot yoga, numita vinyasa, desfasurata intr-un studio gonflabil, in care temperatura ajunge la 37 de grade. O sedinta este structurata pe o secventa vinyasa de 60 de minute, sala avand o capacitate limitata de 20 de persoane.

Metoda vinyasa flow se bazeaza pe miscarea continua si implica pozitii de yoga executate intr-un stil dinamic, sincronizat cu respiratia. Practic, miscarile fluide se imbina intr-un dans, de aici si termenul "flow". In timpul unei sedinte se pot pierde in medie 700 de calorii, insa aceasta forma de yoga are si alte beneficii: dezvolta rezistenta, tonifiaza muschii si reduce nivelul de stres, spun fondatoarele Hotpod Yoga Bucuresti.

"Sedintele sunt dinamice si te vor face sa transpiri, dar in acelasi timp focalizarea pe respiratie ajuta la eliberarea stresului si anxietatii, incurajeaza claritatea mintii, puterea de concentrare si nivelul energiei", explica Alexa Boeriu, care face parte din echipa Hotpod Yoga Bucuresti.

Deschiderea unui astfel de studio in Bucuresti a necesitat o investitie de 35.000 de euro, care au acoperit franciza si cheltuielile cu spatiul si lansarea. "Noi estimam ca ne vom recupera investitia in aproximativ 1,5-2 ani, dar am dori sa reinvestim sa extindem afacerea si in alte orase din Romania", a precizat tanara antreprenoare.

In Romania yoga este inca un exercitiu de nisa

Lansarea informala a a Hotpod Yoga in Bucuresti va avea loc pe 15 ianuarie, iar lansarea oficiala este pe 6 februarie, cand vor fi prezenti si cei doi fondatori ai conceptului care vin din Marea Britanie - Nick si Max. Fiecare potential client are dreptul la o prima sedinta gratuita, dupa care decide daca va continua sau nu. Pretul unei sedinte este de 50 de lei, un abonament de 5 sedinte este 225 de lei, iar pentru 10 sedinte pretul ajunge la 350 de lei. Sedintele pot fi folosite oricand, avand in vedere ca nu au data de expirare.

Hotpod Yoga este o practica deja cunoscuta in Marea Britanie, unde au fost deschise trei studiouri la Londra si sase in alte orase. Din luna noiembrie metoda a intrat si in Amsterdam, Bucuresti fiind a treia capitala europeana in care oamenii pot practica acest exercitiu. Credem ca in Romania yoga este inca un exercitiu de nisa, publicul roman fiind in general sceptic in privinta sa si cu anumite preconceptii, lumea imaginandu-si pozitii contorsionate si incantatii", afirma Alexa Boeriu.

Studioul Hotpod din Bucuresti a fost amenajat intr-o mansarda spatioasa din Cladirea "Universul", spatiul fiind transformat intr-o adevarata "capsula" yoga. Lumina este difuza, muzica relaxanta, iar temperatura ridicata.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri