Adriana Ancuta a cofondat Garderoba Infinita alaturi de Andreea Cartu, si spune ca face parte din acea categorie de antreprenori care risca sa intre in afaceri cu cea mai buna prietena.

Garderoba Infinita este un startup foarte tanar pe piata, infiintat acum 3 luni. Acesta se adreseaza unei niste specifice, respectiv, femeilor care au in garderoba lor produse pe care le-au purtat o data sau niciodata, nu ai avut timp sa le returneze sau au asteptat un moment mai bun pentru a le purta.

Iata principalele declaratii ale Adrianei:

„Pentru aceste haine pe care noi le consideram „garderoba pasiva” venim cu aceasta solutie in economia circulara, in sensul ca ele pot intra in portofoliul nostru, cu o etapa de selectie si pot ajunge la femei care sunt atente la bugetul lor, care au trecut de etapa cumparatului compulsiv si stiu foarte bine ceea ce vor.”

„Ar fi fost chiar culmea sa nu vina ideea asta unor femei. Am citit undeva ca 20% din haine ajung sa fie purtate in majoritatea timpului, moment in care am vazut o oportunitate de afaceri. Solutia noastra era sa porti mai mult si sa platesti mai putin. Ideea a fost aprobata de majoritatea femeilor cu care am vorbit in perioada de validare.”

„A durat destul de mult de la tatonarea pietei si lansarea propriu-zisa. Recunosc ca am cazut intr-o capcana, cea a entuziasmului. Acum un an, am organizat un eveniment in care invitam femeile sa cumpere sau sa inchirieze haine. La momentul acela, marea noastra atractie o reprezenta inchirierea de haine si ne gandeam ca asta ar fi o solutie potrivita pentru nevoile femeilor, si ne limitam doar la zona Bucurestiului si doar la corporatiste. Au fost aproape 450 de femei care au cumparat bilet la eveniment si, astfel, au validat ideea noastra.”

Intre timp, Adriana a intrat in Fonder Institute, unul dintre cele mai mari programe de preaccelerare si de lansare de startup-uri din lume, aparut in Silicon Valley, unde a inteles ca au nevoie sa pivoteze, asa ca s-au orientat mai mult spre partea de cumparate.

„Sunt haine pe care noi le preluam de la femei, le fotografiem, le urcam pe site, ne ocupam de livrarea lor, iar produsele pot fi cumparate sau inchiriate. Ponderea este de 1 la 10, in conditiile in care o femeie inchiriaza o haina, in timp ce altele 10 o cumpara. Intr-o perioada de 2-3 ani de zile ne asteptam ca proportia aceasta sa se echilibreze.”

Urmareste emisiunea integral.