Romania va fi promovata ca destinatie turistica in statiile de metrou si pe panouri publicitare stradale in orase din mai multe tari, printre care Germania, Rusia, Franta, Austria, Italia si Spania, a declarat joi Mirela Matichescu, vicepresedinte al Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT).
"Suntem in faza de solicitare a ofertelor in tot ceea ce inseamna campanie de promovare externa. Vorbim de promovare la metrou, de promovare outdor in tot ce inseamna punctele cheie in tari precum Germania, Rusia, Franta, Austria, Italia si Spania", a spus Matichescu, citata de Mediafax.

Ea a afirmat ca vor fi promovate imagini cu zone din Romania, printre care cu Delta Dunarii si zonele montane.
Matichescu vrea ca pana la sfarsitul verii panourile publicitare sa poata fi vazute de turistii straini.

"Vreau ca pana la sfarsitul acestui an sa absorbim tot ce inseamna fonduri disponibile pentru promovare pe acest exercitiu financiar, adica 54 de milioane de euro", a spus oficialul ANT.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri