Maria Grapini spune ca legendele, traditiile si povestile romanesti au impact puternic in strainatate.

Romania se promoveaza mai bine ca destinatie turistica prin legende si valori, decat prin intermediul frunzei, care reprezinta brandul national de turism, si pentru care Romania a platit in jur de 900.000 de euro, considera Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM-uri, mediul de afaceri si turism.

“Eu am incercat sa schimb putin strategia de promovare a Romaniei. Am incercat sa trecem de la o grafica, asa cum este brandul turismului, la a arata concret potentialilor turisti din pietele tinta, care sunt valorile si legendele tarii noastre. Avem foarte multe legende, foarte multe povesti de spus, care prind la public.”

Citeste articolul integral pe Jurnalul.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri