Hotelierii incearca sa atraga turistii din Republica Moldova prin programe speciale de reduceri n statiunile balneare, montane si de pe litoral, prin care tarifele scad cu pana la 60% si care vor fi disponibile dupa 1 noiembrie si in agentiile din aceasta tara.

In anul 2013 au venit in Romania 25.157 de turisti din Republica Moldova, iar in primele opt luni ale acestui an au ajuns 28.191 de turisti, potrivit datelor transmise de catre INS Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR). "Urmare a actiunilor de promovare pe piata din Republica Moldova din acest an speram ca anul viitor sa aducem in Romania peste 40.000 de turisti din aceasta tara, mai ales ca am hotarat sa ii incadram si pe ei ca beneficiari ai programelor speciale precum Litoralul pentru toti, Vacanta la munte sau programele balneare", a declarat Dragos Raducan, vicepresedintele FPTR, potrivit Mediafax.

El crede ca doar prin programele speciale vor ajunge in urmatorul an in Romania mai mult de 5.000 de turisti din Republica Moldova, dintre care mai mult de 1.000 vor veni in noiembrie si prima jumatate a lunii decembrie prin programul "O saptamana la munte". Oficialii patronatelor din turismul din Republica Moldova spun insa ca cele mai cautate programe de reduceri vor fi in statiunile balneare.

Retail jobs

Ne asteptam ca cei mai multi sa mearga in statiunile balneare.

"Pana acum, turistii din Republica Moldova nu puteau gasi pe piata aceste oferte speciale, dar din noiembrie vor incepe sa le caute in agentii. Ne asteptam ca cei mai multi sa mearga in statiunile balneare", a afirmat Ion Iordache, vicepresedintele Asociatiei Patronale a Industriei Turismului din Republica Moldova.

Intre 12 si 17 octombrie s-a desfasurat cel mai mare infotur realizat in Romania pentru turismul balnear, finantat de Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) si la care au participat reprezentantii industriei turismului din Republica Moldova. Reprezentantii agentiilor din tara vecina au parcurs un traseu de 1.800 de kilometri, vizitand 40 de hoteluri si 6 baze de tratament din statiunile balneare Slanic Moldova, Covasta, Baile Turnad, Govora, Baile Olanesti, Calimanesti-Caciulata, Geoagiu-Bai, Baile Felix, Sovata si Vatra Dornei.

Citeste si:
Începe programul Litoralul pentru toți: cazări de la 34 de lei pe...
Începe programul Litoralul...

Campanie de promovare pe piata din R.Moldova

"Acest infotrip este o initiativa pe care am sustinut-o inca din faza de proiect. Pe langa faptul ca turismul balnear este un produs turistic cheie in strategia de promovare a brandului national, eu consider ca Republica Moldova are un potential fantastic de crestere pe piata romaneasca", a declarat Mirela Matichescu, vicepresedintele ANT.

ANT desfasoara in acest an o campanie de promovare a turismului romanesc pe piata din Republica Moldova.
Dragos Raducan spune ca turistii moldoveni sunt atrasi de sectorul balnear romanesc, neavand alternativa ieftina in apropiere. "La mare mai merg in Grecia sau Bulgaria, la munte in Bulgaria sau Ucraina, dar n-au statiuni balneare ieftine si aproape de ei", a adaugat acesta. Potrivit datelor INS, anul trecut au ajuns in statiunile balneare romanesti 6.308 turisti din Republica Moldova, iar in primele opt luni din 2014 numarul acestora a crescut la peste 8.000.

Citeste si:
Procurorii anticorupţie au cerut 30 de zile de arest preventiv...
Procurorii anticorupţie au...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri