Perfect Tour a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de peste 50 de milioane de euro, in crestere cu 10% fata de 2013 si isi relanseaza site-ul cu o investitie de 240.000 de euro, dupa ce in urma cu sase luni a deschis primul travel boutique din tara.

Noul portal poate fi vizualizat pe orice dispozitiv, smartphone, tablet, desktop sau laptop. Prin crearea unui cont, utilizatorii au acces la o multime de facilitati, precum “salvarea” ofertelor preferate, accesarea istoricului, urmarirea comenzilor sau plata online.

Perfect-tour.ro are oferte pentru opt linii de croaziere din lume, Norwegian Cruise Line, Disney Cruise Line, Carnival Cruises, MSC Cruises, Costa Crociere, Royal – Azamara – Celebrity, Oceania Cruises si Princess Cruise Line.

"Concret, noul portal full-responsive si multi-language nu este un motor de cautare complet automat, ci poate oferi suport si sfaturi non-stop internautilor aflati in cautarea vacantei prin intermediul chat-ului Live si a call center-ului. Mai mult, noul portal Perfect Tour permite plata online sau in orice agentie, precum si personalizarea in detaliu a calatoriilor. Din cateva click-uri, de exemplu, puteti inchiria o masina in Bali, achizitiona bilete la un concert la Roma sau cumpara bilete pentru o plimbare cu Duck-ul pe Tamisa”, explica Sorin Vaduvoiu, director executiv Perfect Tour.

Retail jobs

Perfect Tour, agentie detinuta de Corina Pacuraru, a avut in 2013 o cifra de afaceri de 206 milioane de lei (46 milioane euro), ceea ce o plaseaza pe primul loc in topul agentiilor de turism din Romania, si un profit net de 1,3 milioane lei (306.000 euro), la 163 de angajati, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Sursa foto: Captura Perfect-tour.ro
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri