Tui TravelCenter/Eurolines, controlata de omul de afaceri Dragos Anastasiu, este cea mai mare agentie de turism, dupa cifra de afaceri. Compania a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de 66,7 milioane euro (297 mil. lei), in crestere cu 31% fata de 2013.

Totodata, profitul companiei a fost de aproximativ 473.000 euro (2,1 milioane lei), in crestere cu 133% fata de 2013, cand a fost 204.000 euro.

"Din 2011, pachetele turistice au crescut cu aproape 100%, iar biletele de autocar reprezinta 1%-2%", spune Dragos Anastasiu despre evolutia business-ului Tui TravelCenter/Eurolines, inregistrat ca Touring Europabus Romania SRL.

Touring Europabus Romania si-a schimbat, anul acesta, codul CAEN de la "alte transporturi terestre de calatori" la "activitati ale agentiilor turistice".

In cei trei ani de activitate in Romania, TUI TravelCenter a inregistat o crestere de 112% a cifrei de afaceri, de la 33 de milioane de euro la 66 de milioane de euro in 2014 si o crestere de 370% a vanzarilor de vacante intre 2011 si 2014.

Citeste si:
COVID-19 | Grupul TUI va primi 1,8 milioane de euro din partea...
COVID-19 | Grupul TUI va...

Tui TravelCenter are 50 de agentii in Romania. In total, grupul Eurolines, din care face parte si TUI, are 77 de agentii. In cei trei ani de activitate, TUI a facut investitii de 1,5 milioane de euro, din care 200.000 de euro au mers in traininguri, 600.000 de euro in imaginea companiei (rebranding si agentii noi) si 100.000 de euro intr-o agentie online.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri