Strategia de marketing a turismului romanesc va fi lansata la sfarsitul lunii viitoare, proiectul urmand a reconceptualiza formele de turism cheie, printre care cel rural, de aventura sau turismul de sanatate si de wellness, a declarat joi pentru News.ro presedintele ANT, Anca Pavel-Nedea. Romania este o destinatie care nu poate fi rezumata la un singur model turistic, avand in vedere ca permite practicarea mai multor forme de turism pe teritoriul sau, inclusiv a celor de nisa, subliniaza Nedea necesitatea noii strategii.

"Strategia incearca sa maximezeze aplicarea strategiilor anterioare, sa defineasca noi directii si, mai ales, sa inlocuiasca mentalitati si instrumente de lucru, astazi nefunctionale, cu un suflu nou, inovativ, adaptat erei competitive si dinamice in care se afla turismul mondial in prezent", a spus presedintele ANT, potrivit News.ro.

Specialistii Autoritatii Nationale pentru Turism si cei din domeniul turismului lucreaza de mai bine de sase luni la acest proiect. "Strategia se doreste a fi punctul de plecare pentru repozitionarea Romaniei pe pietele internationale, prin promovarea intensiva a atuu-urilor nationale, in termeni de diversitate culturala, patrimoniu natural, farmec rural, locuri de legenda, reconceptualizand formele de turism cheie (vorbim aici despre turismul rural, turismul in natura si de aventura, turismul de sanatate si de wellness, turismul cultural, city break si new-entry-urile, turismul de afaceri si turismul pe litoral), mizand pe experientele autentice, care definesc Romania ca pe o destinatie pe care nu trebuie sa o ratezi", a adaugat Nedea.

Presedintele autoritatii afirma ca Romania este o destinatie inedita, misterioasa, aparte, care nu poate fi rezumata la un singur model turistic, avand in vedere ca permite practicarea mai multor forme de turism pe teritoriul sau, inclusiv a celor de nisa.

"E timpul sa transformam diversitatea si valorile autentice in avantaje competitive, prin promovarea experientelor turistice, care 'invaluie' turistul si il poarta pe un traseu cat mai divers, intr-o maniera orchestrata, transformand fiecare calatorie in Romania intr-o experienta unica, irepetabila si personala", a mai spus Anca Pavel-Nedea.

Citeste si:
Innoptarile in turism din Romania au crescut cu 10% in primele 5 luni
Innoptarile in structurile de...

Aceasta spune ca "lumea se schimba cu viteza internetului", iar Romania ca destinatie se adapteaza. De asemenea, in luna septembrie, ANT va demara o caravana prin tara, impreuna cu Google Romania.

"Actiunile de implementare a conceptului de OMD (Organizatiile de Management al Destinatiilor, n.r.) vor fi intensificate incepand cu luna septembrie a acestui an, cand se va demara, alaturi de Google Romania, o caravana prin toate regiunile tarii, al carei scop este acela de a instrui reprezentantii autoritatilor locale si formelor asociative din mediul privat, cu privire la beneficiile institutionalizarii acestui tip de partneriat public-privat", mai spune reprezentantul ANT.

Nedea precizeaza ca prin aceasta strategie se pune un accent deosebit si pe promovarea Romaniei in mediul digital, prin crearea campaniilor online integrate, incluzand campanii virale si activitati creatoare de continut pe retelele de socializare, folosind instrumentele eficiente ale noilor tehnologii.

Citeste si:
Cresc tarifele pe litoral:cele mai scumpe si cele mai ieftine statiuni
In iulie cresc tarifele pe...

Sursa foto: BelkaG/Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Hello Holidays, investitie de 700.000 de euro in doua autocare de lux